خبرهای داغ:
برخوردار خبر داد

حضور قوی همدان با آثار ۱۰ نویسنده برجسته در نمایشگاه کتاب تهران

همدان-مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از حضور قوی استان همدان با آثار ۱۰ نویسنده برجسته در سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۱۰۲۱
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
حضور قوی همدان با آثار ۱۰ نویسنده برجسته در نمایشگاه کتاب تهران

محمد برخوردار در گفتگو‌ با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، با اشاره به اینکه استان همدان در سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور فعالی را  داشت اظهارکرد: خوشبختانه پرفروش‌ترین و فعال‌ترین غرفه‌‌های حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس متعلق به همدان بود.

 وی با اشاره به اینکه زمانی برای عاشقی، سروخرامان، من رضا هستم، حس غریب پروانگی و بعضی جاودانه‌اند، پرفروش‌ترین کتاب‌ها در این دوره بود، گفت: در حوزه کودک و نوجوان نیز افتخار این را داشتیم  کتاب‌های چون  غوره غوره، طعم آب و مهمانی آقا معلم از پرفروش‌ترین کتاب‌ها باشند.

مدیر ادبیات  وتاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های  دفاع مقدس استان همدان با اشاره به برگزاری مراسم های جنبی این نمایشگاه در غرفه مجمع ناشران آثار دفاع مقدس به اختصاص بخشی از این برنامه‌ها در خصوص نقش زنان در دفاع مقدس، تبیین الگوی سوم زن مسلمان با رونمایی از آثاری با این مضامین از جمله رونمایی از چاپ چهارم زمانی برای عاشقی، چاپ دوم سرو خرامان و چاپ دوم جامانده  در این عرصه خبر داد.

وی عنوان کرد: مراسم جنبی دیگر این نمایشگاه برگزاری نشست نخبگان علمی با محوریت کتاب «من رضا هستم» و رونمایی از چاپ ششم این کتاب، نشست تخصصی در حوزه علم مصاحبه و درست‌نویسی در خاطره شفاهی از دیگر برنامه‌های همدان در نمایشگاه کتاب بود.

برخوردار از رونمایی کتاب تخصصی مصاحبه و روایات کلمات، مدافعان حرم و تاثیرگذاری انقلاب بر الگوپذیری نوجوانان و رونمایی از کتاب بعضی جاودانه‌اند سخن گفت و افزود: نشست مدافعان حرم و امتداد راه شهدای دفاع مقدس، رونمایی از کتاب نیسان زرد، تولید محتوا برای کودکان و چگونگی الگودهی برای کودک و نوجوان و رونمایی از کتاب طعم آب و شمعدانی در برنامه قرار داشت.

وی خاطرنشان کرد: معرفی کتاب غوره غوره، نشست تخصصی رسانه و تاثیرپذیری این حوزه در معرفی کتابها از برنامه‌های جنبی سی و پنجمین دوره بین‌المللی کتاب بود که در مجمع ناشرین دفاع مقدس و غرفه ویژه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور نویسندگان استانی برگزار شد.

 مدیر ادبیات  وتاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان به حضور نویسندگان استانی لیلا گودرزیان فرد، مهدی مسیبی، امیرمحمد عباس نژاد، خانم خزایی سرچشمه، الهه افضلی، زینب شعبانی، نبی الله تبار، زهرا باقری، زهرا خدایی، معصومه جواهری، مریم قلی‌زاده و بابک روزبه در این نمایشگاه اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار