تشییع پیکر شهید رئیسی، حکایتگر پیوند عمیق ملت با خادم جمهور بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) تصریح کرد: برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید رئیسی در تهران و دیگر شهرها، پیوند عمیق ملت ایران با خادم جمهور را بیش از پیش نشان داد.
کد خبر: ۹۶۰۱۰۷۸
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵

حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، ضمن تسلیت عروج شهادت گونه رئیس جمهور محبوب و مردمی ابراز داشت: شهید رئیسی در طول کمتر از سه سال دوران ریاست جمهوری ثابت کرد که می توان با خدمتگزاری صادقانه و مجاهدانه و البته مخلصانه، در دل و جان این ملت جاودانه شد و در پیشگاه خدای متعال برای همیشه سربلند و سعادتمند شد.
وی افزود: آیت الله رئیسی به گواه دوست و دشمن در مسیر خدمت به مردم و به خصوص حضور میدانی در نقاط مختلف کشور از جمله مناطق محروم، آرام و قرار نداشت و در نهایت نیز در یکی از دورافتاده ترین نقاط مملکت و در مسیر خدمتگزاری، به لقاء الله پیوست و دومین رئیس جمهور شهید ایران اسلامی لقب گرفت.
وی همچنین گفت: حضور میلیونی و باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر ایشان ثابت کرد که مردم ما قدردان مسئول خدوم و مخلص خود هستند و لذا مشاهده کردیم که طیف های گوناگون مردم با دیدگان اشکبار، پیکر خادم الرضا(ع) را بدرقه کردند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) در پایان ابراز امیدواری کرد و بیان داشت: در انتخابات پیش رو ضمن حضور گسترده و حماسی مردم،زمینه برای حضور رئیس جمهوری انقلابی، متدین، مخلص و جهادگر به معنای واقعی کشور فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار