خبرهای داغ:
فرمانده اسبق سپاه میانه:

شهدای خدمت خوب زیستند، خوب رفتند و بهترین الگو شدند

تبریز- فرمانده اسبق سپاه میانه در آیین گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و بزرگداشت شهدای خدمت، گفت: شهدا خوب زیستند، خوب رفتند و بهترین الگو شدند.
کد خبر: ۹۶۰۱۰۹۷
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، احمد شاکر با بیان اینکه شهید نمی‌میرد و این کلام صادق خداوند در قرآن است، اظهار داشت: شهید رئیسی، شهید امیرعبداللهیان، شهید آل‌هاشم و شهید رحمتی و دیگر همراهان، الگویی شایسته و ماندگار برای رؤسای جمهور، وزرا، ائمه جمعه، استانداران و دیگر مسئولین هستند.

   وی ادامه داد: وقتی رهبر و مسئولین ارشد کشور ما همواره خود را نوکر مردم معرفی می‌کنند، چرا باید برخی از مسئولین ادارات و نهادها در برابر ارباب رجوع، دچار غرور و تکبر شده و از موضع قدرت با آن ها روبرو شوند.

   فرمانده اسبق سپاه میانه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آزادسازی ناباورانه خرمشهر با امداد الهی، متذکر شد: آن روز ما با حداقل امکانات و مظلومانه جنگ می‌کردیم، مظلومانه شهید و جانباز می‌دادیم اما امروز در اوج اقتدار و عظمتیم به گونه‌ای که موشک‌هایمان رژیم صهیونیستی را در هم کوبید و گنبدهای آهنین و پدافندهای بیش از ۲۰ کشور حامی آن رژیم نتوانستند مانع از آن شوند.

   شاکر برخورداری از مکتب تشیع را مهم‌ترین عامل قدرت‌مندی نظام عنوان کرد و افزود: سه عامل رهبری، مردم و ایدئولوژی موجب استمرار و تداوم انقلاب است و مملکت ما یک مملکتی امام زمانی است و غیر از شیعه، تمامی ادیان دنیا یتیم‌اند و از این موهبت الهی بی‌بهره‌اند. 

   آیین گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و یادواره شهدای خدمت با شرکت صدها نفری مردم و مسئولین در مسجد امام رضا علیه‌السلام میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار