خبرهای داغ:
سرهنگ ساکی خبر داد

دستگیری ۱۳ نفر متهم در اجرای طرح امنیت محله محور در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری دو نفر سارق، یک نفر خریدار اموال سرقتی، یک نفر توزیع کننده موادمخدر و ۹ نفر متهم فراری در اجرای طرح امنیت محله محور توسط ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۱۱۵۳
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار کرد: طرح امنیت محله محور در راستای پاکسازی محلات آلوده و جرم‌خیز توسط ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان ملایر با مشارکت معتمدین محل اجراء شد.

وی افزود: ماموران در اجرای این طرح با تلاش شبانه‌روزی موثر و بکارگیری شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی تعداد دو نفر سارق، یک نفر خریدار اموال سرقتی، یک نفر توزیع کننده موادمخدر و ۹ نفر متهم فراری را شناسایی و در چندین عملیات آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: در بازجویی به عمل آمده سارق داخل خودرو به ۶ فقره سرقت و سارق اماکن خصوصی به یک فقره سرقت اعتراف کردند، ضمن اینکه از خریدار اموال سرقتی مقادیری سیم و کابل و از فروشنده مواد مخدر مقدار ۵۹۵ گرم تریاک کشف شد.

وی در ادامه افزود: در این طرح ماموران در اجرای حکم قضایی تعداد ۹ نفر از مجلوبین را شناسایی و آنان را دستگیر و تحویل مرجع قضایی دادند.

ساکی عنوان کرد: تعداد دو دستگاه خودرو نیز در اجرای این طرح به علت ایجاد آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی، اعمال تغییر نامتعارف در وضعیت ظاهری و ایمنی خودرو، نصب غیرقانونی شیشه‌های دودی و دیگر مزاحمت‌های صورت گرفته توسط رانندگان توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی افزود: اجرای طرح‌های امنیت محله محور به صورت مستمر در محله‌های هدف و با مشارکت معتمدین اجراء خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار