فرمانده سپاه روح الله تاکید کرد

دفاع مقدس عرصه بالندگی و خودباوری ملت ایران/ مدیریت جهادی؛ از دستاوردهای مهم دفاع مقدس

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دفاع مقدس، نه‌تنها صحنه نبرد سخت و رزم مسلحانه با جبهه متحد استکبار جهانی، بلکه عرصه بالندگی و خودباوری ملتی بود که با تأسی از نهضت عاشورا و باورهای دینی قوام و دوام انقلاب خود را تضمین کردند.
کد خبر: ۹۶۰۱۱۵۶
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سید الشهدای خدمت و گرامیداشت حماسه سوم خرداد در اراک، با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش گفت: شهید جمهور مزد زحماتش را دریافت کرد، شهادت بهترین مرگی است که خداوند تنها به انسان‌های شایسته می‌دهد. امروز مردم از این شهدای خدمت بسیار زیبا تکریم و استقبال کردند و این نتیجه کار برای خدا است.

وی افزود: رئیس‌جمهور شهید در ولایتمداری، فساد ستیزی، مردم‌داری، عدالت‌طلبی و خدمت‌رسانی توأم با اخلاق‌مداری کارنامه درخشان و افتخارآمیزی دارد که به طور قطع ذخیره‌ای گران‌بها برای ایشان و دیگر شهدای خدمت است.

فرمانده سپاه روح الله تاریخ را معلم انسان‌ها دانست و تصریح کرد: فرهنگ انسان‌ساز و تمدن‌ساز دفاع مقدس، نیاز ضروری همه دوران‌ها است. دفاع مقدس، نه‌تنها صحنه نبرد سخت و رزم مسلحانه با جبهه متحد استکبار جهانی، بلکه عرصه بالندگی و خودباوری ملتی بود که با تأسی از نهضت عاشورا و باورهای دینی قوام و دوام انقلاب خود را تضمین کردند.

سردار کریمی مدیریت جهادی را بزرگترین و مهم‌ترین دستاورد دوران دفاع مقدس دانست و گفت: تا پیش از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ما در کشورمان وارث مدیریت غربی و متکبرانه بودیم.

وی ادامه داد:حضرت امام خمینی(ره) فقیهی بود که در مکتب اسلام پرورش یافت و باتوجه به اعتقادات و باور موجود در این مکتب مبدع مدیریت جهادی شدند که در دفاع مقدس متولد، و رشد و نمو پیدا کرد.

فرمانده سپاه روح الله عملیات بیت‌المقدس را یکی از برگ‌های زرین در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: همانگونه که حضرت امام فرمودند این حماسه تنها فتح خاک نبود، فتح ارزش‌ها بود.

سردار کریمی یادآور شد: امروز در اندوه از دست دادن دولتمردانی هستیم که در خدمتگزاری به مردم و نظام مجاهدانه تلاش می‌کردند. شهید جمهور یکی از پرورش یافتگان مکتب امام راحل و مدیریت جهادی بود که بر اساس ارزش‌های الهی گام برداشت. چنین شخصیت‌هایی بر قلوب مردم جای دارند.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: مقاومت امروز مردم غزه برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است. دشمن ما را رها نکرده و هنوز بحث فتح خرمشهرها در جبهه‌های مختلف ادامه دارد.

فرمانده سپاه روح الله خاطرنشان کرد: خدارا شاکریم امروز نعمت ولایت بر سر جمهوری اسلامی است و همه یاید تلاش کنند تا سرباز ولایت باشند و در این مسیر حرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار