خبرهای داغ:

اخلاص، روحیه مردمی و جهادی و دلسوزی، راز ماندگاری رییس جمهور شهید شد

اجلاسیه سرداران، امیران و ۱۴۲ شهید ولایتمدار شهرستان ارسنجان با حضور جانشین فرمانده سپاه فجر برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۱۱۶۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اجلاسیه سرداران، امیران و ۱۴۲ شهید ولایتمدار شهرستان ارسنجان با حضور جانشین فرمانده سپاه فجر برگزار شد.

سردار هاشم جمالی ، جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس در این مراسم ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان به بیان خدمات ارزنده رئیس جمهور شهید ایران پرداخت و ضمن بیان ویژگی‌های شهید آیت الله دکتر رئیسی از دیدگاه امام خامنه ای (مدظله) اظهار داشت: وی شخصی عالم ،مجاهد،پرتلاش،خدمت گذار مردمی و خستگی ناپذیر بود.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس، رئيس جمهور شهید را خادم الرضا خطاب نمود و افزود: اولین راز ماندگاری او اخلاص بود و بخاطر همین اخلاص، روحیه مردمی و جهادی و دلسوزی امروز مردم قدرشناس ایران در تشییع پیکر مطهر او سنگ تمام گذاشتند.

سردار جمالی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور به استان فارس خاطر نشان کرد: وی مدتی که در استان فارس حضور داشت در هر شبانه روز حداکثر چهار ساعت استراحت می کرد و باقی ساعات مجاهدانه برای بر طرف کردن مشکلات مردم تلاش می کرد.

سردار جمالی به بیان گوشه ای از اقدامات دولت شهید رئیسی پرداخت و نجات جان مردم در بحران کرونا، فروش نفت در دوران تحریم کشور، افزایش حقوق معلمان، و آماده سازی زیرساخت های اقتصادی را از مهمترین اقدامات دولت مردمی قوی دانست و گفت: تأثیر اقدامات جهادی و مخلصانه شهید مظلوم آیت‌الله رئیسی در آینده بیشتر مشخص خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس، پیشرفت شگرف نظامی بخصوص موشکی، برطرف کردن مشکل قطعی برق و افزایش حقوق بازنشستگان را از دیگر اقدامات دولت شهید رئیسی دانست.

وی با بیان اوج مظلومیت رئيس جمهور شهید با توجه به توهین ها و تهمت های ناجوانمردانه دشمنان نظام و عده ای فرصت طلب خاطر نشان کرد: شهید مظلوم بی توجه به حواشی، تمام تلاش خود را جهت برطرف کردن مشکلات مردم بکار برد و با گرفتن مزد خود از خداوند متعال به فوز عظیم شهادت نائل شد.

وی با اشاره به عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر قهرمان و تجلیل از خانواده شهدا ارسنجان افزود: این تجمع بزرگ مراسم ختم نیست بلکه برای بیعت با شهدا است.

سردار جمالی با تشریح ویژگی‌های شهدا در دوران دفاع مقدس، خاطراتی از شهید مرحمت بالازاده را بیان کرد و افزود: این شهید بزرگوار با وجود اینکه نوجوانی 13 ساله بود، اما شوق رفتن به جبهه ها را داشت و به خاطر کم سن و سال بودن، با حضور وی در صحنه نبرد ممانعت می شد که در نهایت، این نوجوان غیور خود را با زحمت به محضر آیت الله خامنه‌ای رئیس‌جمهور وقت رسانده از ایشان میخواهد که دستور بدهد اجازه بدهند من نیز به جبهه اعزام شوم و در نهایت شهید بالا زاده رضایت آیت الله خامنه‌ای را جلب می‌کند و به سفارش ایشان، فرماندهان سپاه نیز اجازه می‌دهند تا مرحمت به نبرد اعزام شود و این رزمنده مخلص بعد از مدت‌ها جانفشانی، در ۲۱ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر در جزایر مجنون به درجه رفیع شهادت نایل می‌آید.

اخلاص، روحیه مردمی و جهادی و دلسوزی، راز ماندگاری رییس جمهور شهید شد

سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان هم در ادامه ا ین مراسم، ضمن عرض تسلیت شهادت آيت الله دکتر رئیسی اظهار داشت: شهید رئیسی امروز برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأثیر گذارتر از ابراهیم رئیسی خواهد بود.

وی با اشاره به جایگاه رفیع خانواده معظم شهدا تصریح کرد: به پاس مجاهدت های مخلصانه رزمندگان اسلام و به برکت خون پاک شهدا، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جایگاه والا و ارزشمندی در سطح دنیا دارد که مرهون از خودگذشتگی های شهدا و خانواده گرانقدر ایشان است و باید با تمام وجود قدردان آن‌ باشیم.

به گزارش بسیج، روایتگری سردار سید معین انجوی نژاد،اجرای سرود حماسی فرهنگی توسط فرهنگیار پاسدار مهدی شادکام، سرود خوانی گروه سرود مدرسه تمدن سازان،پخش نماهتگ، تشییع نمادین شهید گمنام و تجلیل از خانواده شهدای عملیات بیت المقدس از دیگر برنامه های این اجلاسیه باشکوه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار