دیپلماسی انقلابی، والاترین خدمت شهید رئیسی بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان در آیین گرامیداشت شهادت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی شهید جمهور و شهدای خدمت گفت: دیپلماسی انقلابی، والاترین خدمت شهید رئیسی بود.
کد خبر: ۹۶۰۱۱۸۳
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، سرهنگ مهدی حسن زاده در این آیین که در حسینیه عاشقان ثارالله کنگان برگزار شد با گرامیداشت سوم خرداد سال روز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: اوج معنویتی که موجب شد تا ما در جنگ نرم علیه رژیم پهلوی به پیروزی انقلاب اسلامی برسیم در دوران هشت سال دفاع مقدس تبلور پیدا کرد که اوج این تبلور، آزادسازی خرمشهر بود.
وی در ادامه با گرامیداشت شهادت حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: تاریخ انقلاب اسلامی ثابت کرده است هر وقت ما عزیزی را با شهادت به ظاهر از دست دادیم تفکر و مشی آن شهید را در جامعه به عنوان یک مکتب به دست آورده‌ایم.
این مقام مسئول، دیپلماسی انقلابی را والاترین خدمت شهید رئیسی عنوان کرد و گفت: امروز همگان مشاهده می‌کنند در این رفت و آمدهای دیپلماتیک سران ده‌ها کشور برای عرض تسلیت شهادت شهید جمهور ما به ایران می‌آیند که همه این‌ها اثرات دیپلماسی انقلابی این شهید بزرگوار است.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: شهید رئیسی شاگرد شهید بهشتی (ره) و مشی او نیز مشی ایشان بود بر همین اساس، سخت‌کوشی، ولایت‌مداری، مردم‌داری و عشق به شهادت و ایثار دولتمردان بعدی با معیار شهید رئیسی سنجیده می‌شود.
سرهنگ حسن زاده تأکید کرد: با روی کار آمدن دولت شهید رئیسی، طوری در قلّه دیپلماسی و عزت قرار گرفتیم که امروز به صورت مستقیم رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار می‌دهیم و هیچ کدام از حامیان این رژیم، هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
وی یادآور شد: سپاه در عملیات وعده صادق از همان تجهیزاتی استفاده کرد که در دولت قبل هم وجود داشت امّا شخصیتی مانند شهید رئیسی در آن زمان وجود نداشت که در واقع انجام این عملیات، اوج عزت انقلاب اسلامی و آزادی خواهان جهان است.
فرمانده ناحیه مقاومت محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان اذعان کرد: شهید رئیسی اوج ولایت‌مداری را در سکوت در مقابل طعنه‌ها و افتراهایی می‌دید که علیه او بیان می‌کردند به همین جهت حتّی در مناظره‌های انتخاباتی نیز جمله‌ای نگفت که باعث ناراحتی کسی یا انحراف در مسیر شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار