خبرهای داغ:

پیام قدردانی استاندار خراسان جنوبی از وداع باشکوه مردم با پیکر مطهر شهید جمهور

کد خبر: ۹۶۰۱۱۸۹
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، قناعت استاندار خراسان جنوبی در پیامی از وداع باشکوه مردم با پیکر مطهر شهید جمهور آیت الله رئیسی قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

تقدیر چنین رقم خورد که پنجمین سفر استانی حضرت آیت الله رئیسی به خراسان جنوبی به شکلی عجیب و متفاوت رقم بخورد.

 مردم خراسان جنوبی که همواره نشان داده اند در همه مراسم و مناسبت‌های ملی و مذهبی، پای کارند و حضور و همراهی خود را از آرمان‌های نظام دریغ نمی‌ورزند و چهار دوره سفر آیت الله رئیسی به این خطه را با شکوهی وصف ناشدنی میزبانی کرده اند، برای این پنجمین سفر هم سنگ تمام گذاشتند.

اینجانب به رسم وظیفه، ضمن تقدیر از اقشار مختلف مردم قدرشناس خراسان جنوبی، از هیآت و گرو‌های جهادی و مردمی سطح استان، از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، علما و روحانیت و طلاب گرانقدر، نیرو‌های نظامی و انتظامی و امنیتی، دستگاه‌های اجرائی و همچنین اعضای خدوم شورای تامین استان، خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای استان، برای این شهدای بزرگوار، رزق فراوان از خوان کرم آل الله را مسئلت دارم.

امید که خداوند متعال، توفیق خدمتگزاری به مردم و پیمودن در مسیر خدمت سالم، صادقانه، بی ریا، جهادی و انقلابی سیدالشهدای خدمت را به همه ما عنایت بفرماید.

جواد قناعت

استاندار خراسان جنوبی 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار