حجت الاسلام حسینی مجد:

قدرت الله و ایمان در کنار وحدت سپاه و ارتش پیروزی خرمشهر را رقم زد

همدان-امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه در سایه رهبری امام راحل خرمشهر آزاد شد و جهان را در بهت قرار داد، گفت: قدرت الله و قدرت ایمان در کنار وحدت سپاه و ارتش پیروزی خرمشهر را رقم زد.
کد خبر: ۹۶۰۱۱۹۰
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳

قدرت الله و ایمان در کنار وحدت سپاه و ارتش پیروزی خرمشهر را رقم زد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: دژ مستحکمی رژیم بعث عراق برای خرمشهر با پشتوانه استکبار جهانی ساخت بود و هرگز فکر نمی‌کرد رزمندگان دلیر اسلام بتوانند این دژ را تسخیر کنند.

وی با بیان اینکه در سایه رهبری امام راحل این مهم رخ داد و جهان را در بهت قرار داد، گفت: قدرت الله و قدرت ایمان در کنار وحدت سپاه و ارتش پیروزی خرمشهر را رقم زد.

امام جمعه تویسرکان در ادامه با اشاره به خدمت آیت الله رئیسی در دوران ریاست جمهوری گفت: فقط در یک مورد با اقدام جهادی سید الشهدای خدمت بیش از ۷ هزار کارخانه و مراکز تولیدی که تعطیل شده بودند به عرصه تولید بازگشتند و امروز ما شاهد پیشرفت در این عرصه‌ها هستیم.

وی نقش شهید آیت الله رئیسی را علاوه بر داخل کشور در عرصه بین المللی بی نظیر دانست و افزود: امروز بیش از ۷۰ کشور در مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی در ایران اسلامی حاضر شدند که در عرصه جهانی بی‌نظیر است و این به خاطر تلاش صادقانه این شهید بزرگوار استقدرت الله و ایمان در کنار وحدت سپاه و ارتش پیروزی خرمشهر را رقم زد.

حسینی‌مجد یکی از نکات بارز شهید رئیسی را پیروی از ولایت دانست و گفت: آیت الله رئیسی ذوب در ولایت بود و با پیروی از ولایت در دوران طلایی ریاست جمهور توانست موفقیت بالایی را به دست آورد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار