خبرهای داغ:

اعلام بیش از ۷۰ برنامه متنوع سالروز فتح خرمشهر در هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان با تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه و گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر از اعلام بیش از ۷۰ برنامه متنوع فرهنگی هنری،جهادی،ورزشی،جلسات روشنگری،یادواره شهداو دیگر مراسمات درهندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۶۰۱۱۹۳
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، سرهنگ‌دوم پاسدار سیدجمال الدین علوی زاده فرمانده ناحیه سپاه هندیجان اظهار داشت: در سطح شهرستان هندیجان با همت حوزه ها و پایگاه ها و گردان ها برنامه های متنوع سالروز فتح خرمشهر قهرمان و سوم خرداد ماه با حضور بسیجیان، خانواده های شهدا و رزمندگان و قشرهای مختلف مردمی و مسئولان برگزار خواهند شد.

وی افزود : فتح خرمشهر نماد مقاومت و ایثار است و بهترین الگو کار آمد مقاومت مردمی است که در سطح شهرستان هندیجان بیش از ۷۰ برنامه از جمله دیدار با خانواده های معظم شهدا و شهدای عملیات آزاد سازی خرمشهر، مسابقه کتابخوانی ، مسابقات فرهنگی وورزشی ، غبارروبی مزارمطهر شهدای هندیجان انجام خواهند گرفت.

وی بابیان افزایش روحیه جهاد و ایثار و مقاومت در کشور گفت: بعد از فتح خرمشهر موازنه مجامع بین المللی تغییر کرد و و نقشه دشمنان ازبین رفت و کشور ایران با اتکا به خدا و اهل بیت علیهم السلام و رهنمودهای امام و پشتیانی های مردمی، کشور پیشرفت و پیروز میادین شد و همچنان این راه با تمام قدرت با رهنمودهای مقام معظم رهبری ادامه دارد و فتح خرمشهر بهترین الگو و سرمشق است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار