سردار کشاورز:

خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران بزرگترین افتخار مسئولان کشور است

فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) در دیدار با مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان که بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر انجام گرفت، اظهار کرد: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران بزرگترین افتخار مسئولان کشور است.
کد خبر: ۹۶۰۱۲۰۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در دیدار با عبدالکریم عباسی مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان با بیان اینکه شهیدان و خانواده معظم شهدا سرمایه‌های معنوی و نمادین کشور هستند، گفت: دیدار با خانواده‌های مکرم شهدا، جانبازان و ایثارگران علاوه بر پشتگرمی، روحیه و انگیزه خدمت را برای ما دو چندان می‌کند.

سردار کشاورز با تأکید بر اینکه میان ارزش‌های شهدا و خانواده‌های معظم آنان با ارزش‌های اجتماع و معیارهای زندگی مردم، دوگانگی وجود ندارد، اظهار داشت: شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنان متعلق به همه مردم هستند.

وی همچنین بر ضرورت ترویج و تقویت فرهنگ فداکاری، ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه در میان جوانان تأکید کرد و گفت: استقلال، امنیت و آزادی امروز و فردای کشور ره‌آورد خون شهدای بزرگوار و از آثار و فداکاری همه شهدا، جانبازان و آزادگان است. همه جامعه وامدار و مدیون شهدا و ایثارگران هستند و خدمت به این عزیزان وظیفه و بزرگترین افتخار همه مسئولان کشور است.

وی افزود: مقام شهدا متعالی است و شهادت مقام والایی است، شهادت اغلب در لحظه اتفاق می‌افتد اما جانبازان عزیز ما شهدای زنده‌ای هستند که در تمام طول عمر با رنج و درد بسیار مواجه هستند لکن مقاوم و صبور در حال مجاهدت و ایثار هستند. صبر، تحمل و ایثار آزادگان عزیز که روزهای بسیار سختی را در دوران اسارت برابر رژیم بعث داشتند قابل توصیف نیست.

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار