دیدار با خانواده شهید

دیدار مسئولان شهرستان فیروزکوه با خانواده شهید «سیدابوالفضل دریاباری»

دیدار مسئولان شهرستان فیروزکوه با خانواده شهید «سیدابوالفضل دریاباری»
به مناسبت گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر، فرمانده سپاه به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه و شماری از مسئولان با خانواده شهید «سید ابوالفضل دریاباری» دیدار کردند.
کد خبر: ۹۶۰۱۲۳۱
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸

دیدار مسئولان شهرستان فیروزکوه با خانواده شهید «سیدابوالفضل دریاباری»

به گزارش خبرنگار بسیج؛ به مناسبت گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر، فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه‌السلام و شماری از مسئولان با خانواده شهید «سید ابوالفضل دریاباری» دیدار کرد.

 

سرهنگ دوم پاسدار محسن رحیمی فرمانده سپاه ناحیه قمر بنی هاشم شهرستان فیروزکوه در حاشیه این مراسم گفت: بزرگداشت و یادبود شهیدان در راستای ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و تکریم رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس دارای اهمیت بوده و بایستی در جامعه پررنگ تر از سالهای قبل مورد توجه قرار گیرد.

 

وی افزود: افرادی که صادقانه برای مردم خدمت می کنند، پاداشی بزرگ در نزد خدای متعال دارند و شهادت بالاترین افتخار برای آنان است.

 رحیمی گفت: بالاترین انسان ها افرادی هستند که به دیگران نفع رسانی دارند، بنابراین شهیدان ما با نثار جان خود بهترین خدمات را به مردم بزرگ ایران ارایه داده اند.

وی ادامه داد: شهیدان اسلام، دوران دفاع مقدس، انقلاب، مدافعان حرم و شهدای راه ترور و راه خدمت به جاودانگی رسیده و جایگاه آنان نیز در نزد خدای متعال برجسته است.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه بیان کرد: شهید جمهور، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی نماد برجسته و الگویی شاخص در خدمت رسانی به مردم و از جمله قشر محرومان و مستضعفین بودند و در نهایت با شهادت خود مزد خدمات صادقانه شان را دریافت کردند.

 

انتهای پیام/خبرنگار طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار