ختم قرآن و اهداء ثواب آن به روح رئیس جمهور شهید و همراهان

برنامه ختم قرآن کریم هدیه به شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه از سوی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) روستای گورک دژگاه از توابع بخش ساحلی دلوار برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۱۲۴۳
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸

 

ختم قرآن و اهداء ثواب آن به روح رئیس جمهور شهید و همراهان

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، در راستای مشارکت در پویش سراسری ختم قرآن جهت هدیه به شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه از سوی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) روستای گورک دژگاه برگزار شد.

مراسم ختم قرآن و سوگواری شهادت آیت الله رئیسی و همراهان شهیدشان شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشا با حضور خواهران قاری برجسته روستای گورک دژگاه از طرف بسیج خواهران و خانه قرآن و عترت موعود در زینبیه این روستا برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه(س) روستای گورک دژگاه با تسلیت شهادت شهدای خدمت اظهار داشت : شهدایی همانند شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر شهدا بهترین الگوی ولایتمداری و تقوا و ایثار برای تمامی دوران ها هستند.

این فرمانده پایگاه مقاومت بسیج همچنین یادآور شد: رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی احیاگر خدمت جهادی و انقلابی بود که با تلاشی شبانه روزی در کمال فروتنی و تواضع در بین مردم خدمت می‌کرد.

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار