مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آشتیان

آیت‌الله رئیسی از نیروهای خوش سابقه و مردمی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آشتیان با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی از نیروهای خوش سابقه و مردمی بود، گفت: دو جنبه شاخص در دولت سیزدهم، مردمی بودن و در عین حال فعال سازی‌ دیپلماسی اقتصادی بود.
کد خبر: ۹۶۰۱۲۹۶
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از آشتیان؛ حجت الاسلام علی باقری مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آشتیان، در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در مصلی این شهرستان گفت: آیت الله رئیسی از نیروهای خوش سابقه و مردمی در انقلاب اسلامی بودند که در ۴۵ سال گذشته در هر کسوتی با روحیه انقلابی و مردمی‌ به کشور خدمت کردند. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آشتیانا بیان داشت: از القاب مهم این شهید بزرگوار خادم الرضا(ع) بودن است و شهادتش نیز در ایامی مزین به دهه کرامت و تولد ثامن الحجج علیه السلام رقم خورد؛ ان شاالله بتواند پاسداشت سال ها خدمت در کسوت محب و خادم اهل بیت علیم السلام و مکتب آل الله باشد.

وی گفت: در کنار تاثیرگذاری و جایگاه سياسی، شخصیت شهید رئیسی در همه مسئولیت های پس از انقلاب اسلامی و در همه دوره های مختلف خدمت توانسته بود از ایشان یک چهره مردمی، تزریق کننده آرامش به فضای سیاسی کشور و تلاش برای پیشبرد مسائل کلان کشور بسازد. از این حيث ایشان جایگاه والایی در عرصه سیاسی و حکمرانی کشور داشتند.

حجت الاسلام باقری تصریح کرد: دو جنبه شاخص در دولت سیزدهم، مردمی بودن و در عین حال فعال سازی‌ دیپلماسی اقتصادی بود که شهادت ایشان و هیئت همراه در زمانی رخ داد که ایشان با هدف سفر مردمی در جهت‌ فعال سازی طرح های اقتصادی معیشت پايه و مبتنی بر دیپلماسی اقتصادی به منطقه سفر کرده بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار