خبرهای داغ:

غیر از شهادت، فرصت دیگری برای تبیین ابعاد شخصیتی شهید رییسی و امیرعبداللهی نبود

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: غیر از شهادت، هیچ فرصت دیگری پیش نمی‌آمد که شخصیت مومن، مجاهد و انقلابی همچون آیت‌الله رئیسی و دکتر امیرعبداللهیان برای مردم معرفی شوند و ابعاد شخصیتیشان برای دنیا تبیین شود.
کد خبر: ۹۶۰۱۳۳۱
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در حاشیه برگزاری مراسم شام غریبان رییس‌جمهور شهید آیت‌الله رییسی که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: هرچند این حادثه تلخ، برای کشور عزیز و اسلامیمان بسیار سخت بود، اما من معتقدم قطره قطره خون این شهدای عزیز باعث برکت برای این نظام خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه این شهدای عزیز مصداق مجاهدین و مومنینی بودند که همواره در خدمت مردم بودند، تصریح کرد: اعتقادم بر این است که با شهادت است که شخصیت افراد مومن تفسیر می‌شودو شاید غیر از شهادت، هیچ فرصت دیگری پیش نمی‌آمد که شخصیت مومن، مجاهد و انقلابی همچون آیت‌الله رئیسی و دکتر امیرعبداللهیان برای مردم معرفی شوند و ابعاد شخصیتیشان برای دنیا تبیین شود.

سردار بوعلی گفت: امروز شاهد هستیم که استقبالی که  مردم عزیز از پیکر مطهر این شهدا در شهرهای مختلف کردند، گویای عظمت و بزرگی شخصیت این عزیزان بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار