فرمانده سپاه شهرستان دیلم:

زنده نگه داشتن یاد شهداء نشانه عاقبت بخیر است

فرمانده سپاه شهرستان دیلم در مراسم یادواره شهدای فتح خرمشهر و شهدای خدمت در دیلم گفت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا نشانه عاقبت بخیری است.
کد خبر: ۹۶۰۱۳۳۶
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱

 

زنده نگه داشتن یاد شهداء نشانه عاقبت بخیر است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، شب گذشته در سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر فرمانده سپاه شهرستان دیلم در یادواره ای که به همین مناسبت برگزار شده بود گفت: شهداء برای رسیدن به مقام قرب الی الله تمنا و اصرار داشتند چون معتقد بودند که شهادت فوض عظیم و رستگاری بزرگ است.

سرهنگ سلیمی در ادامه اظهار داشت: شهداء برای نام و نشان و یافتن درجه و مرتبت دنیوی به جبهه نرفتند آنها برا دفاع از سرزمین و ناموس خود از بهترین دارایی های دنیوی خود گذشتند تا امنیت، آرامش و عزت و سربلندی نظام اسلامی را در جهان حفظ کنند.

ایشان در ادامه خاطر نشان: تنها توقع شهداء در مقابل این همه ایثار و از خودگذشتگی آنها از ما این است که ادامه دهنده راه و روش آنها باشیم و چنانچه ما بتوانیم ادامه دهنده مکتب شهداء عزیز و سرافراز میهن اسلامی باشیم بدون شک بزرگترین پاداش را به آنها داده ایم.

زنده نگه داشتن یاد شهداء نشانه عاقبت بخیر است

سرهنگ سلیمی گفت: رزمندگان و مجاهدان ما جانفشانی های بسیاری کردند تا این نظام و انقلاب که حاصل خون هزاران شهید مظلوم در طول تاریخ است آسیب و خدشه ای بر آن وارد نشود و لذا ما باید قدر دان این همه مجاهدت و جانفشانی این عزیزان باشیم.

محمد سلیمی حرکت در مسیر مکتب شهید رئیسی را لازمه تفکر بسیجی عنوان کرد و گفت: اگر همه ما مسئولین جمهوری اسلامی ایران مدعی انقلابی بودن و بسیجی بودن را داریم، تنها راه آن ادامه دادن شیوه و منش مدیریتی این شهیدان عزیز است که در خدمت رسانی به آحاد جامعه مخصوصا قشر ضعیف و محروم جامعه خستگی نمی شناختند و نهایتا نیز در این راه جان عزیز خود را از دست دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار