خبرهای داغ:
سردار طلایی‌نیک:

پیوند با ولایت از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی بود

همدان-سخنگوی وزارت دفاع «پیوند باولایت» را از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی برشمرد وگفت: ایشان مشق‌های زندگی سیاسی،اجتماعی و انقلابی خود را از امامین انقلاب به عنوان سرمنشا وملجا اصلی انقلاب و ولایت دریافت می‌کردند.
کد خبر: ۹۶۰۱۴۰۴
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار رضا طلایی‌نیک در مراسم گرامیداشت رییس جمهور شهید و شهیدان خدمت که در مسجد سیدالشهدا(ع) شهر بهار برگزار شد، با تسلیت حادثه غم‌بار شهادت آیت الله رییسی و همراهانش اظهار کرد: حضور میلیونی مردم و دلدادگان و ادای احترام به شهدا و برگزاری مراسم باعظمت نشان دهنده محبوبیت و جایگاه والای شهدا در بین مردم است.

وی با اشاره به سالروز سوم خرداد اضافه کرد: آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی برای ادامه پیروزی‌های زنجیره‌ای رزمندگان در دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف بود و نشان داد اگر ملت و رزمنده‌ای به خدا دل ببندد و با تمام وجود در عرصه جهاد و شهادت حاضر شوند؛ خداوند آنها را یاری خواهد کرد.

سخنگوی وزارت دفاع اظهار کرد: وجود شهدایی از سه نسل انقلاب، دفاع مقدس و جوان در کنار یکدیگر در این حادثه، نمادی از پیوند بین سه نسل در دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی است.

وی نقش «خانواده» را در محبوبیت و ولایی شدن و رسیدن به جایگاه معنوی بسیار مهم برشمرد و گفت: کسی که در خانواده ساده زیست و متدین رشد می‌کند؛ به طور قطع بهترین راه را طی می‌کند.

سردار طلایی‌نیک ادامه داد: «تاسی از حوزه‌های علمیه» و قرارگیری دین به عنوان مبنای زندگی و معرفت‌افزایی در طول زندگی، تحول‌آفرین است و انس با روحانیت می‌تواند در تقویت ایمان و تقوا موثر باشد و سبک زندگی را در مسیر الی الله تقویت کند.

وی «پیوند با ولایت» را از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی برشمرد و گفت: ایشان مشق‌های زندگی سیاسی، اجتماعی و انقلابی خود را از امامین انقلاب به عنوان سرمنشا و ملجا اصلی انقلاب و ولایت دریافت می‌کردند و رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنای کار دولت آیت الله رئیسی بود.

سخنگوی وزارت دفاع تاکید کرد: شهید رئیسی ثابت کرد می‌توان رئیس جمهور بود و در «ولایت‌مداری» ثابت قدم بود و مانند برخی دولت‌ها، از مسیر منحرف نشد.

وی «خودسازی» را از ویژگی‌های شهید رئیسی دانست و گفت: انس با نماز، معنویت و اهل بیت(ع) و استمرار آن در دوران ریاست جمهوری باعث محبوبیت او و الطاف الهی به ایشان شد.

سردار طلایی‌نیک اظهار داشت: شهید رییسی بر اساس «تکلیف‌مداری» و مسئولیت‌پذیری و بنا به ضرورت، در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه‌های قضایی، اجرایی و فرهنگی حضور یافت و موفق بود و باید کارگزاران و مدیران نیز باید از ایشان الگو گیرند.

وی «مدیریت جهادی» و خستگی ناپذیری و کسب رضای خدا را از ویژگی‌های رییس جمهور شهید دانست و گفت: دقت، عدالت، حقانیت و منافع ملی و حق و قانون، مبنای تصمیم گیری های ایشان بود.

سخنگوی وزارت دفاع تصریح کرد: برقراری سفرهای پیاپی استانی و حضور در مناطق محروم از هنر راهبردی و مدیریت جهادی نشات می‌گرفت و «کاهش فاصله صف و ستاد» و بالا بردن تراز ریاست جمهوری نتیجه اخلاص در عمل و مردمی بودن و تدین ایشان بود.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی با وجود داشتن بصیرت و نگاه سیاسی، جناحی نبود و نگاه «فراجناحی» و ملی داشت، گفت: پرورش استعداد و استفاده از نعمت فکر و اندیشه و علم از شاخص‌های دیگر برای رسیدن به مقام معنوی، ملی و بین المللی شهید جمهور بود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار