اهتمام به دانش بنیان شدن کشاورزی

لازم است تا بیشتر از دانش هسته‌ای در حوزه‌های مربوط به مازندران که هر کدامشان در کنار اینکه فرصت هستند، تهدیدی هم هستند، استفاده کرد.
کد خبر: ۹۶۰۱۴۳۷
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دکتر اسلامی "معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران" با آیت الله محمدی لائینی "نماینده ولی فقیه در مازندران" دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله لائینی در این دیدار گفت: لازم است تا بیشتر از دانش هسته‌ای در حوزه‌های مربوط به مازندران که هر کدامشان در کنار اینکه فرصت هستند، تهدیدی هم هستند، استفاده کرد مثل مسئله پسماند که در مازندران یک معضل است یا در حوزه مرکبات و برنج استفاده از سموم و کودها که خود سرطان زا هستند یا آفت هایی مثل مگس مدیترانه ای و این قبیل مسائل.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: عمر کوتاه و ناماندگاری محصولات کشاورزی هم خود یک مسئله ای است که همه اینها در کل به صادرات ضربه می زند و از استانداردهای لازم سلامت برخوردار نیستند، چه بهتر از این دانش هسته ای در این زمینه‌ها که خود به اندازه صنایع تبدیلی برای ما اهمیت پیدا می کند و همینطور در حوزه های دیگر استفاده کرد.

وی در ادامه بیان داشت: باید از طرف همکاران شما لیستی از کارهایی که شما می توانید در حوزه های مختلف انجام دهید در اختیار استاندار و مسئولان داده شود تا بتوان از این دانش بهره لازم را برد.

آیت الله لائینی تصریح کرد: مقام معظم رهبری درخصوص دانش‌بنیان کردن کشاورزی تاکید داشتند و چه مصداقی بهتر از دانش بنیان شدنی که از طریق دانش هسته ای صورت بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار