خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ:

جایگاه والای شهدا ستودنی است/ شهید رئیسی الگوی عملی جهاد در راه خدا بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: شهید رئیسی الگوی عملی جهاد در راه خدا بود
کد خبر: ۹۶۰۱۴۵۱
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱

به گزارش بسیج از آذربایجان‌غربی؛ حجت الاسلام غلامحیدر جهانبان در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که در محل مسجد جامع حضرت رسول اکرم(ص) شهرستان شاهین دژ برگزار شد با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور مردمی جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه ایشان گفت:آیت الله رئیسی به امام رضا علیه السلام ارادت خاصی داشت و بیان می‌کرد که با فعالیت در تولیت آستان قدس به تمامی آرزوهایش رسید.

 وی گفت: توکل به خدا، تلاش‌های جهادی و خستگی‌ناپذیر، و  داشتن دغدغه مردم سه شاخصه‌ بارز شخصیت آیت‌الله رئیسی بود که برای همه ما الگو است.

وی ادامه داد: هیأت همراهی که در جریان این سانحه به همراه شهید جمهور آیت الله رئیسی به شهادت رسیدند؛ انسان‌هایی بزرگ منش و بزرگوار و از شخصیت‌های مهم، انقلابی و مبارز و جزء برترین‌ها بودند.

حجت الاسلام جهانبان افزود: فقدان این عزیزان بسیار سخت است و غم بزرگی برای ملت و حکومت جمهوری اسلامی ایران است؛ اما حرکت کشتی انقلاب اسلامی متوقف نمی‌شود و انقلاب اسلامی در عمر ۴۵ ساله خود بسیاری از این سخت‌ها را پشت‌سر گذاشته است و به لطف خدا و رهبری داهیانه امام خامنه ای مد ظله العالی به حرکت رو به جلو خود ادامه می‌دهد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار