شهید آیت الله رئیسی نمونه بارز رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی ایران بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) در مراسم بزرگداشت شهیدان خدمت گفت: شهید آیت الله رئیسی با تلاش شبانه روزی خود امید را در دل های مستضعفان و محرومان جامعه زنده کرد.
کد خبر: ۹۶۰۱۴۵۲
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد در ورزقان تبریز، مراسم بزرگداشت شهدای راه خدمت در محل سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام برگزار شد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین علیه السلام درباره شهید جمهور گفت: شهید آیت الله رییسی، با تلاش شبانه روزی خود امید را در دل های مستضعفان و محرومان جامعه زنده کرد.
حجت‌الاسلام ستارزاده ادامه داد: خستگی ناپذیری شهید جمهور، گره های بزرگی را از مشکلات کشور باز کرد که نقش موثری در روند اقتصاد کشور داشت.
وی افزود: هر چقدر دولت قبل کشور را به برجام و کشورهای اروپایی و آمریکایی گره زد این دولت به معنای حقیقی کلمه «ما می توانیم » و «توانستیم» را زنده کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین علیه السلام با اشاره به ولایت پذیری آیت الله رییسی بیان کرد: برای رئیس جمهور شهید سربازی و ولایت پذیری در راس امور بود و به حقیقت خود را خادم مردم می دانست.
ستارزاده تصریح کرد: تشییع میلیونی شهدای راه خدمت، نشان از اعتماد مردم به دولتمردان خود بویژه رئیس جمهور بود و همه دشمنان داخلی و خارجی با وجود تبلیغات منفی علیه این دولت، پیوند میان مردم و دولت را به چشم خود دیدند.
وی خاطرنشان کرد: اخلاص آیت الله رییسی بعد از شهادت، او را تبدیل به ابرمرد تاریخ تبدیل کرد که همه دنیا در حسرت نبود ایشان ابراز تأسف کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار