در شهرستان فلارد برگزار شد؛

یادوادره شهدای و شهدای خدمت

همزمان با هفته مقاومت و آزاد سازی خرمشهر یادوادره شهدای روستای یونکی و شهدای خدمت خادم الرضا علیه السلام آیت الله رییسی و همرهانش در روستای یونکی شهرستان فلارد برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۱۵۱۳
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته مقاومت و آزاد سازی خرمشهر و گرامیدشت شهادت خادم الرضا علیه السلام رئیس جمهور مردمی و پرتلاش حضرت آیت الله دکتر سید ایراهیم رئیسی، جمهور شهید و هیئت همراه و یادواره شهدای روستای یونکی در شهرستان فلارد برگزار شد.

در این آیین فرماندار فلارد، گفت:سلام و درود به روح شهدا امام شهدا، شهدای صدر اسلام تاکنون، شهدای ایران اسلامی، شهدای این  دیار و سرداران نامی این شهرستان ، شهید گمنام و سردار دلها شهید سلیمانی، شهدای دولت آیت الله رئیسی سیدالشهدای خدمت و یاران وفادارش و شهدای سوم خرداد، شهید رفیعی و شهیدان عزیز این روستا، حادثه بزرگ و دلخراش سقوط بالگرد و عروج ملکوتی و شهادت گونه رئیس جمهور صادق ، مهربان و خادم‌ملت ایران و خادم امام رضا علیه السلام سیدالشهدای خدمت و یارانش را به پیشگاه امام زمان و رهبر عزیز انقلاب اسلامی تبریک تسلیت عرض می کنم .

مهندس فتحی، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی، ادامه داد: یکی از بهترین عناصرمان زیر این آسمان از دست دادیم چاره ای نیست  با توکل به خدا باید تحمل کرد.

فرماندار فلارد، دربخش دیگری گفت: سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر از اهداف اصلی عملیات بیت المقدس در جنگ تحمیلی ایران و عراق بود که توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی شهید علی صیاد شیرازی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرماندهی محسن رضایی و احمد متوسلیان در ۳ خرداد ۶۱ انجام گرفت.

وی ادامه داد: فتح خرمشهر بازتاب جهانی داشت و عراق با از دست دادن خرمشهر تکیه گاه و امیدش را از دست داد و نیرو های جان بر کف ما در این نبرد نا برابر ۵۴۰۰ کیلومتر از زمین های اشغال شده ایران آزاد سازی کردند ، ۱۹ هزار اسیر، ۱۶ هزار کشته  از رژیم بعث عراق گرفتند و سامانه دفاعی دشمن را منهدم کردند و مقدار زیادی ماشین آلات جنگی به تصرف نیرو های اسلام در آمد و خرمشهر عزیز به دامان ایران عزیز بازگشت.

فرماندار شهرستان فلارد در پایان گفت: یکی از بلوار های شهر مالخلیفه از میدان امام حسین علیه السلام تا میدان بی بی مریم به نام شهید آیت الله رئیسی خادم الرضا علیه السلام نامگذاری شد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان فلارد، با تبریک و تسلیت شهادت خادم الرضا علیه السلام رئیس جمهور مردمی و پرتلاش حضرت آیت الله دکتر سید ایراهیم رئیسی، گفت: تلاوت کلام الله مجید، سرود جمهوری اسلامی، خیر مقدم گویی، گروه سرود روستای یونکی، سخنرانی، مداحی ، غبار روبی گلزار شهدا ، دیدار با خانواده شهید کیومرث رفیعی و تجلیل از خانواده شهید و پذیرایی از برنامه های این یادواره بود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار