معاون سیاسی سپاه امام رضا(ع):

جهاد تبیین ،دشمن شناسی و حمایت از ولی فقیه مهمترین تکلیف ما در تداوم انقلاب است

معاون سیاسی سپاه امام رضا (ع) گفت: جهاد تبیین ،دشمن شناسی و حمایت از ولی فقیه مهمترین تکلیف ما در تداوم انقلاب است که باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم و به نسل های آینده نیز منتقل کنیم.
کد خبر: ۹۶۰۱۵۲۷
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان، حسین عباسیان درمراسم بزرگداشت شهادت سیدالشهدای خدمت و گرامی داشت حماسه فتح خرمشهر در فریمان اظهار کرد: خرمشهر یادآور تلخ‌ترین و شیرین‌ترین روزهاست. سقوط خرمشهر بدست عراق تلخ‌ترین و فتح خرمشهر بدست رزمندگان اسلام شیرین‌ترین لحظات غرور آفرین دوران دفاع مقدس است.

وی توکل، نیت مخلصانه و عدم غرور را از رازهای فتح خرمشهر دانست و افزود: به فرموده امام راحل" خرمشهر را خدا آزاد کرد". ۸ سال جنگ و فتنه‌های دهه ۶۰ تا کنون باعث تزلزل در اراده آهنین ملت ما نشده و ما هرچه به قله نزدیک‌تر می‌شویم حوادث مهمی را پیش رو داریم .

عباسیان در ادامه با ذکر برخی از ویژگی‌های رئیس جمهور محبوب و مردمی بیان کرد: اگر "رئیسی" تماماً خدمت بود،" شهید رئیسی" تماماً برکت است و ما باید از راه این شهید والا مقام الگو بگیریم . مردمی بودن و برای مردم خدمت کردن شاخصه بارز شهید جمهور بود. ساده زیست و بدون تشریفات خدمت کرد و همیشه در کف میدان  و بین مردم بود.
معاون سیاسی سپاه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: از مردم گفتن با مردم ماندن و در بین مردم بودن تفاوت دارد. مردمی بودن در کردار و رفتار ایشان مسجل بود. تواضع و خستگی ناپذیر از دیگر خصوصیت‌های این مرد مجاهد بشمار می رفت. رئیس جمهور، پرکار بود و شبانه روز نمی‌شناخت و برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کرد.

وی تقوای سیاسی را از ویژگی‌های مهم شهید رئیسی دانست و اعلام کرد: توهین و تهمت به ایشان مانع تلاش شبانه روزی ایشان برای رفع مشکلات مردم نشد و او از آبروی خود برای مردم و رفع مشکلاتشان مایه می گذاشت.
عباسیان در ادامه به تقوای اقتصادی این شهید والا مقام اشاره کرد و گفت: احیا و افتتاح کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل و ایجاد شغل و رفع مشکلات اقتصادی ، حاصل تلاش‌های این شهید بزرگوار است . شهیدجمهور سرباز ولایت و کاملاً مطیع امر ولایت بود و ولی فقیه را خرج خود نمی‌کرد و به موقع و مناسب به فرمایشات ولی فقیه عمل می کرد.
وی عنوان کرد: الحمدلله انقلاب تکامل یافته است و قائل به شخص نیست ، ما در طول انقلاب شهدای والا مقامی مانند شهیدان رجایی و باهنر و سایر شهدا را که یار انقلاب بودند از دست دادیم اما انقلاب ثابت و استوار ماند. باید در شرایط کنونی ،از خون شهیدجمهور و سایر شهدای خدمت الگو برداری کنیم .
عباسیان جهاد تبیین ،دشمن شناسی و حمایت از ولی فقیه را مهمترین تکلیف در تداوم انقلاب دانست و توضیح داد: در انتخابات پیش رو باید فردی را انتخاب کنیم که مثل این شهید بزرگوار، مردمی و خستگی ناپذیر باشد، تقوای سیاسی داشته باشد، مدیریت جهادی داشته باشد، سرباز ولایت باشد و در مقابل دشمنان محکم بایستد.

گفتنی است، مرثیه سرایی ذاکرین اهل بیت(ع) و سینه زنی شرکت کنندگان در رسای شهدای خدمت و تجلیل مسئولین حاضر از خانواده ۴ شهید والامقام حماسه فتح خرمشهر در فریمان، (شهیدان رمضان خوشوقت، حسین بیدل، علی رفیعی و احمد خدادادیان) از برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار