خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:

امروز، خرمشهر اصلی کشور فضای مجازی است/ شهید جمهور تا پای جان برای نظام ایستادگی کرد

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس گفت: دشمن تلاش دارد نظام را ناکارآمد جلو دهد و خرمشهر اصلی فضای مجازی است.
کد خبر: ۹۶۰۱۵۴۸
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار قاسم علیپور در مراسم بزرگداشت سید الشهدای خدمت و حماسه سوم خرداد در جوار امام زاده سید حسین(ع) کازرون اظهار داشت: شهدا دین خود را به انقلاب و نظام ادا کردند. 

وی ادامه داد: الگوسازی در حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اوج هماهنگی بین فرماندهان ارتش و سپاه رقم خورد. 

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس افزود: رزمندگان اسلام در عملیات‌های دفاع مقدس با وحدت، ایمان، شجاعت، پشتیبانی مردم، اشرف اطلاعاتی و... موفق شدند هشت هزار کیلومتر از خاک کشور را آزاد کنند که هماهنگی این عملیات‌ها یک الگوه برای همگان است. 

وی تاکید کرد: دشمن روی نقاط ضعف در بستر فضای مجازی دست گذاشته و همه باید مواظب باشیم که جبهه خودی کجاست و جبهه دشمن کجا قرار گرفته است. 

سرهنگ علی پور با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خرمشهر‌ها در پیش داریم، تصریح کرد: چرا خرمشهر در پیش داریم، چون دشمن تلاش دارد نظام را ناکارآمد جلو دهد و خرمشهر اصلی فضای مجازی است. 

وی افزود: شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی تا پای جان برای ایران ایستادگی کرد. 

این مقام نظامی استان فارس اضافه کرد: شهید آیت الله رئیسی بیش از ۴۰ هزار کیلومتر در راستای خدمت به مردم سفر داشت و با خدمات شبانه روزی، عزت و سربلندی برای کشور به دست آورد.

او با اشاره به آیه ۲۶ سوره آل عمران گفت: عزت و ذلت دست خداست و هرکس را بخواهد عزت می‌دهد و رئیس دولت ثواب خدمات خود به مردم را با شهادت به دست آورد. 

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر خاطر نشان کرد: خادم الرضا هشتمین رئیس جمهور کشور مراسم تالیف و شهادتش همزمان با میلاد امام هشتم انجام شود چقدر زیبا و عاقبت بخیری خداوند نصیب وی کرده است. 

همچنین در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: انسان‌هایی که برای رضای خداوند کار می‌کنند مزد و پاداش آنان را خداوند می‌دهد. 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم در وصف شهید جمهور تصریح کرد: در کلام ولایت در توصیف شخصیت شهید والامقام آیت الله رئیسی، نکات برجسته‌ای همچون رئیسی عزیز، خدمت گذار، انسانی فداکار، شخصیتی برجسته، مسئولی دلسوز دیده می‌شود که وقتی به این کلمات دقت کنیم پی می‌بریم انسان‌هایی که برای رضای خداوند کار می‌کنند مزدشان را پروردگار الهی می‌دهد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار