مسئول دفتر حوزه نمایندگی ناحیه دیلم:

شهادت در راه خدا مرگ تاجرانه است

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه دیلم در جمع نمازگزاران مسجد امام جعفر صادق(ع) گفت: شهادت در راه خدا مرگ تاجرانه ای است که نصیب هر کسی نمی شود.
کد خبر: ۹۶۰۱۵۴۹
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵

شهادت در راه خدا مرگ تاجرانه است

بنا به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم، حجت الاسلام اسدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه دیلم در این مراسم گفت: در طول تاریخ مرگ و فانی شدن همه انسانها یک امر طبیعی و بدیهی است و هیچ گریزی از آن نیست و مرگ در راه خداوند و شهادت فی سبیل الله مرگ تاجران ای است که نصیب هر کسی نمی شود و خداوند این امتیاز را مخصوص بندگان خاص خود قرار داده است.

وی شهادت را متاع گرانبهایی دانست که لازمه رسیدن به آن اخلاص در عمل است و عنوان کرد: هر چند کشور و نظام ما در فقدان رئیس جمهور شهید و همراهان آنان دچار فقدان و خسران جبران ناپذیری گردیده و در از دست دادن آنها سوگواریم اما هم اکنون آن عزیزان فقید در اعلی مرتبه از درجات رضوان الهی آرام آرمیده و در فوض عظیم بسر میبرند و خوشا به سعادت این عزیزان.

حجت الاسلام اسدی در جمع بسیجیان و نمازگزاران مسجد امام جعفر صادق (ع) خاطر نشان کرد: تلاش و مجاهدت برای رفع مشکلات و گرفتاریهای مردم دعوت از سوی خداوند متعال و توفیق در این مسیر را می طلبد و این سعادت خدمت به مردم و محرومین سعادتی است که نصیب همه کس نمیشود و این فضل خداوند مختص انسانهای پاک و درستکاری  است که بدین مقام رسیده باشند.

شهادت در راه خدا مرگ تاجرانه است

وی تلاشهای صادقانه رئیس جمهور شهید را در طول ۳ سال خدمت وی را مثال زدنی عنوان کرد و گفت: جهاد، تلاش و مبارزه در راه خدا از برنامه های مستمر رئیس جمهور شهید و همراهان وی در طول خدمت صادقانه آنها بود و در این راه واژه های خستگی، یاس و نا امیدی معنی و مفهومی نداشتند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار