دیدار با مادر شهید محمد عامرنژاد

با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جانشین فرماندهی سپاه دلوار از مادر شهید محمد عامرنژاد از شهدای گرانقدر بندر عامری از توابع بخش ساحلی دلوار سرکشی به عمل آمد.
کد خبر: ۹۶۰۱۵۵۰
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸

دیدار با مادر شهید محمد عامرنژاد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر با مادر شهید محمد عامرنژاد از شهدای مفقود الاثر هشت سال دفاع مقدس بندر عامری از توابع بخش ساحلی دلوار دیدار به عمل آمد. 

این دیدار با حضور حجت السلام جوکار، جانشین فرماندهی سپاه دلوار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) بندر بوالخیر و جمعی از بسیجیان صورت گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه دلوار ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان در حادثه سقوط بالگرد عنوان داشت: قدردانی از صبر و مقاومت خانواده‌های شهدا و اهمیت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک موضوع مهم فرهنگی در جامعه است.

جوکار در ادامه ابراز داشت: مديران دستگاه هاي اجرايي براي تلاش بيشتر در راه خدمتگزاري براي مردم، نيازمند دعاي خانواده شهدا هستند و با حضور در کنار اين بزرگواران، انرژي و روحيه براي کار بيشتر مي گيرند زیرا شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند و حضور بابرکت آنان مايه سرافرازي و سربلندي است.

شهید محمد عامرنژاد از شهدای گرانقدر بندر عامری از توابع بخش ساحلی دلوار در سال 1367 در یکی از عملیات های منطقه شرهانی به فیض شهادت نائل گردید و پیکر پاک این شهید عزیز جاوید الاثر شد.

پایان خبر/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار