خبرهای داغ:

نگاهی بر مهمترین اقدامات نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی شهرستان کوه چنار در سال 1402

بیش از ۶۳ دوره آموزشی حضوری و مجازی در سال ۱۴۰۲ با موضوعات سواد رسانه‌ای و فضای مجازی در سطح شهرستان کوه چنار برگزار شده است.
کد خبر: ۹۶۰۱۶۰۹
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، بیش از ۶۳ دوره آموزشی حضوری و مجازی در سال ۱۴۰۲ با موضوعات سواد رسانه‌ای و فضای مجازی در سطح شهرستان کوه چنار برگزار شده است.

میلاد نوذری مسئول مرکز فضای مجازی بسیج ناحیه کوه چنار در این خصوص گفت: نسرا (نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی)از سال 1397 فعالیت خود را در راستای ترویج سوادرسانه ای در کشور آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه این نهضت تلاش می کند تا با برگزاری نشست ها و تولیدات محتوایی در «تربیت رسانه ای» نسل جوان و نوجوان نقش آفرینی کند، افزود: خوشبختانه در طول سال 1402 با همکاری اساتید عزیز و بزرگوار شهرستانی و استانی بیش از 63 نشست برگزار شده و با همکاری بسیجیان عزیز نیز بیش از 45 محتوای آموزشی در قالب پوستر، کلیپ، اینفوگرافی، عکس نوشت و ... تهیه شده است.

نوذری با تاکید بر اهمیت فعالیت های روشنگری در حوزه رسانه گفت: از همه علاقمندان در این زمینه دعوت می شود تا با همکاری یکدیگر برنامه های مختلفی در سطح شهرستان در راستای ترویج فرهنگ استفاده از فضای مجازی و رسانه اجرا نمائیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار