خبرهای داغ:
امام جمعه لامرد:

شهید رئیسی پرچم ایثار در میدان خدمت را برافراشته کرد/ شهادت آیت الله رئیسی نقطه عطفی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است

امام جمعه لامرد گفت: رئیس جمهور شهید پرچم ایثار و جان دادن در "خیمه ولایت" و "میدان خدمت" را در این سرزمین همچنان برافراشته نگهداشت.
کد خبر: ۹۶۰۱۶۱۵
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام محمد جواد آزاد امام جمعه لامرد و رئیس ستاد اجلاسیه ۲۶۱ شهید شهرستان لامرد ضمن عرض تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش اظهار داشت: در شرایط کنونی جمهوری اسلامی ایران بعنوان مصداق جبهه حق در کل عالم است که در حال یک مبارزه دائم با تمدن غربی هستیم.

وی با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی ایران علمدار تمدن نوین اسلامی است و این مبارزه تداوم دارد تا نیازهای بشر را تامین و به اوج سعادت برسانیم، تصریح کرد: برای این انقلاب خون ها داده شد و این انقلاب انفجار نور بود که با حضور پیشکسوتان جبهه و جنگ و شهادت تشکیل شد و در راستای تحقق دولت اسلامی در تلاش هستیم..

امام جمعه لامرد ادامه داد: در مرحله دولت سازی اسلامی با انتخاب دولت آیت الله رئیسی نتیجه آن را در تشییع جنازه ها در شهرهای مختلف شاهد بودیم که بعنوان مدیر تراز اول انقلاب اسلامی تشکیل شد و دولت آیت الله رئیسی در مرحله دولت سازی بود.

رئیس ستاد اجلاسیه ۲۶۱ شهید شهرستان با بیان این موضوع که رئیس جمهور شهید پرچم ایثار و جان دادن در "خیمه ولایت" و "میدان خدمت" را در این سرزمین همچنان برافراشته نگهداشت، خاطرنشان کرد: برای تشکیل حکومت اسلامی، دولت و مردم باید اسلامی و همدل و همگام باشند تا زمینه برای تمدن نوین اسلامی صورت گیرد که با تشکیل دولت اسلامی و همراهی مردم با این دولت کار کند.

وی بیان کرد: ما زمینه سازی الگوی حکمرانی اسلامی داریم و به همه می گوییم که ما می توانیم را به دنیا نشان داده ایم و این است که خیلی از مسوولین تراز اول کشورها برای مراسم تشییع حضور پیدا کردند و دنیا تشنه این حکمرانی ست‌.

رئیس ستاد اجلاسیه ۲۶۱شهید شهرستان لامرد با بیان این موضوع که آیت الله رئیسی کارهای عقب مانده چندین دهه را محقق کرد و این بالاترین کار برای تحقق فرج امام زمان است، تصریح کرد: ما الگوی کارآمد حکمرانی اسلامی را به دنیا معرفی کرده ایم و این الگو مورد قبول دنیا است که می خواهند در کشورهای خود اجرایی کنند.

او خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی یکی از سرمایه های نظام و اسلام بود و این شهادت نقطه عطفی برای زمینه سازی فرج امام زمان(عج) است که دنیا تشنه این حکمرانی است.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند ما خرمشهرها در پیش داریم و جایگاه حکمرانی که به ناحق، بعضی ها خراب کرده بودند با مجاهدت های آیت الله رئیسی و همراهی مابقی قوا انجام شد که نتیجه آن ختم به شهادت شد و ما به این الگو افتخار می کنیم.

امام جمعه لامرد تصریح کرد: ما به قله نزدیک شده ایم و از روزی که آیت الله رئیسی سکان قوه اجرایی کشور را به دست گرفتند قدم های بعدی تمدن نوین اسلامی را تعریف کردند و آن موقعی که ما درگیر شبهات و اغتشاشات در جامعه بودیم، ایشان خدمت بی منت و مخلصانه را برای مردم انجام می داد تا دست امام و ولی اش برای رسیدن به آن تمدن پر باشد.

امام جمعه لامرد گفت: مردم یمن، غزه، فلسطین، عراق و خیلی از کشورهایی که به دنبال یک نقطه امید بودند به خوبی این موقعیت را درک کرده اند و این چراغی که در جمهوری اسلامی روشن شده بود را خوب دیدند و این بالاترین مجاهدت است.

وی گفت: با شهادت آیت الله رئیسی خرمشهر فتح، و پس گرفته شد و نگه داشتن آن به عهده ماهاست تا در انتخاب های بعدی به خوبی و بادقت انتخاب کنیم.

وی تاکید کرد: شهادت آیت الله رئیسی نقطه عطفی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است و این شهید عزیز عالمی مجاهد و شخصیتی جامع الاطراف بود که سرمایه این نظام و اسلام بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار