خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛

شهید آیت اله رئیسی، مصداق دائمی یک مسوول مردمی شد

شهید آیت اله رئیسی، مصداق دائمی یک مسوول مردمی شد
  حسین براتی عنوان کرد: شهید آیت اله رئیسی، سنبل و مصداق دائمی یک مسوول مردمی شد که مقابل دیدگان همه ما تجسم یافت و دارای عزت ابدی شد.
کد خبر: ۹۶۰۱۶۳۵
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲

قزوین_ به گزارش بسیج، ظهر امروز به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین مراسم گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت «واژه های داغدار» با حضور مسوولان و رسانه های استان قزوین در سالن مولانا اداره کل ارشاد استان قزوین برگزار شد.

حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در این مراسم ضمن عرض تسلیت شهادت آیت اله رئیسی و همراهانش ‌در مسیر خدمت بیان کرد: شاید هریک از ما فکر هر عاقبتی را برای آیت اله رییسی می کردیم و خارج از فکر و تصور ما، ایشان ابدی شد.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل در خصوص شهادت گفت: حضرت امام(ره) فرمودند که شهادت عزت ابدی است و بی شک این سخن امام خمینی(ره) نصب العینی برای همه ماست. 

براتی اظهار کرد: شاید یکی از شایسته ترین افرادی که می توانست بیانیه گام دوم انقلاب را پیاده سازی کرده و به منصه ظهور برساند نه تنها برای کشور بلکه در جهان بشریت، رئیس جمهور شهید و محبوب ما خادم الرضا شهید رییسی بود.

وی افزود: وقتی به عملکرد ایشان تاملی داشته باشیم و با دقت در مجموعه عملکردی سه ساله اخیر دولت ایشان به خوبی می توان دریافت که شهید رئیسی، رئیس جمهوری جامع الاطراف بود که به مسائل چند وجهی ورود داشته است.

مدیرکل ارشاد استان قزوین عنوان کرد: این شأن مختص یک رییس جمهور است اما این شدت و دقت خاص شهید آیت اله رییسی است. کلماتی که با شدت و دقت و صیغه مبالغه از سوی مقام معظم رهبری بیان می شود گویای این مطلب است، همچنان که ایشان فرمودند؛ رئیسی عزیز خستگی ناپذیر بود.

وی در پایان گفت: هر کدام از ما در هر شأن و منزلت اداری و غیر اداری می بایست نسبت به امور خود، الگوهایی همچون شهید آیت اله رئیسی را سرلوحه امور قرار دهیم. همچنان که شهید آیت اله رئیسی، سنبل و مصداق دائمی یک مسوول مردمی شد که مقابل دیدگان همه ما تجسم یافت و دارای عزت ابدی شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار