خبرهای داغ:

اجتماع عظیم اهالی مرزنشین شهرستان بیله سوار در سوگ شهدای خدمت+گزارش تصویری

تجمع مردمی به مناسبت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان با حضور مسئولان شهرستانی و مردم غیور و ولایت‌مدار شهرستان بیله‌ سوار برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۱۶۵۱
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج، حجت الاسلام و المسلمین محمود فاضلی‌نیا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بیله سوار در این مراسم گفت: شهید رئیسی نه تنها خادم امام رضا(ع) بلکه به معنای واقعی کلمه پیرو حقیقی ایشان بود و همه زندگی خود را وقف خدمت به مردم کرد و خادم حقیقی اقشار ضعیف بود.

فاضلی‌نیا افزود:راه شهید رئیسی باید توسط مسئولین امتداد یابد و برای کارگزاران این مملکت فرهنگ شهدای خدمت تبدیل یک مکتب شود

وی ادامه داد: سیره امام رضا(ع) این بود که در خدمت به مردم کوتاهی نمی کرد و همواره در حال پیگیری و حل مشکلات مردم بود و شهید سید ابراهیم رئیسی نیز به این مقام نرسید مگر آنکه برای خدمت سر از پا نشناخت و جمعه و تعطیل نداشت و به فرمایش رهبری ،رییسی عزیز خستگی نمی‌شناخت.

وی افزود: خون شهدای خدمت بلاخص رئیس جمهور شهید عامل اتحاد جبهه های سیاسی درکشور است و همانطوری که همه ما گفتیم من یک حاج قاسم هستم، مسئولین هم باید بگویند مایک رئیسی هستیم.

فاضلی نیا تواضع در برابر مردم بویژه محرومان و مؤمنان را دستور خداوند به نبی اکرم(ص) عنوان کرد و افزود: آیت‌الله رئیسی(ره) در طول ۳۳ ماه عمر دولت سیزدهم، بالغ بر ۴۷ سفر استانی انجام داد و به همین دلیل نیز امروز در میان مردم به «شهید خدمت» شناخته می‌شود.

نمایندگی ولی فقیه با بیان اینکه برخی از خدمات شهید رئیسی در آینده نتیجه خواهد داد افزود: وقتی کسی تمام زندگی خود را وقف مردم و رضایت خداوند می‌کند، زمینه عاقبت بخیری خود را فراهم کرده است.

انتهای پیام/مهدی بیگ زاده

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار