مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت ساوجبلاغ:

شهید آیت‌الله رئیسی یک مدیر پرتلاش و جهادی بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی نمونه ای از یک مدیر پرتلاش و جهادی بود‌.
کد خبر: ۹۶۰۱۶۶۱
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی شفیع‌خانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ، در مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، شهدای خدمت و سالروز آزادسازی خرمشهر در مسجد چهارده معصوم شهر مهستان، گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی نمونه ای از یک مدیر پرتلاش و جهادی بود که همیشه در صحنه حضور داشت و تمام توان خود را برای مردم خرج کرد و در راه خدمت به مردم به شهادت رسید.

وی افزود: رئیس جمهور شهید، با وجود تمام حاشیه‌هایی که برایش ایجاد کرده بودند، پرتلاش و انقلابی کار کرد و در این سه سال فعالیت‌های بسیار اثرگذاری را انجام داد.

حجت‌الاسلام شفیع‌خانی یادآور شد: گره خوردن زندگی این شهید بزرگوار با خادمی علی ابن موسی الرضا(ع) و نیز شهادت این بزرگوار و همراهان وی در شب ولادت امام رضا علیه السلام هم سعادتی بود که نصیب این مرد بزرگ شد.

وی با اشاره به حضور پرشور و پررنگ مردم انقلابی ایران اسلامی در مراسم تشییع شهدای خدمت، اظهار داشت: این حضور میلیونی، نشان از محبوبیت اش، در بین مردم داشت و خداوند متعال، محبت خدمتگزار مردم را در دل‌ها نهاد و جاودانه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار