خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

شهدای خدمت، از بهترین های زمان خود در مسیر خدمت به مردم بودند

شهدای خدمت، از بهترین های زمان خود در مسیر خدمت به مردم بودند
حجت الاسلام یوسفی عنوان کرد: شهدای عزیزی که با هم در سانحه هوایی به فیض شهادت رسیدند از بهترین های زمان خود بودند که به مردم خدمت می کردند.
کد خبر: ۹۶۰۱۶۸۱
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳

قزوین_ به گزارش بسیج، ظهر امروز شورای فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت شهادت رئیس جمهور شهید آیت اله رئیسی و همراهانش، با مدیریت اجرایی استان دیدار کردند.

حجت الاسلام علی یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ضمن عرض تسلیت ایام و شهادت شهدای خدمت و در رأس آنها آیت اله شهید رئیسی بیان کرد: مصیبت بزرگی است که بیان آن در زبان نمی گنجند و تسلی بخشیدن به دلها کار سختی است به ویژه برای کسانی که از نزدیک با این شخصیت بزرگ آشنا بودند. 

وی گفت: از آن جهت تسلی می یابیم که این مصیبت، مقدرات الهی است و از آنجا که کسی نقشی در مقدرات الهی ندارد، لذا مطمئن هستیم که خداوند مقدرات همه خلایق را بهتر از هر کسی می داند. امیدواریم همان طور که خداوند پس از دولت محدود شهید رجایی، دولت رهبر معظم انقلاب را به ملت عزیز عنایت کرد، به برکت پاکی و صداقت این شهدای عزیز باید گفت که بهترین ها در آن جمع حاضر بودند.

حجت الاسلام یوسفی اظهار کرد: می توان گفت پس از دوران ریاست جمهوری مقام معظم رهبری، بهترین رئیس جمهور در این سالها، آیت اله رئیسی بود، بهترین امام جمعه ای که توانست در بین انتخابات خبرگان بیشترین درصد آرا را به خود اختصاص دهد و بیشترین محبوبیت در بین مردم را داشت، استانداری که از بهترین های جریان انقلاب و وزیر خارجه ای که در بین وزرای خارجه جمهوری اسلامی از افراد بی نظیر بود.

وی افزود: همچنین سایر شهدای عزیزی که با هم در این سانحه به فیض شهادت رسیدند از بهترین های زمان خود بودند که به مردم خدمت می کردند. امیدواریم خداوند به برکت اخلاص و نیت پاک و صادق این عزیزان که در رأس آن شهید رئیسی عزیز، قدم‌های ما را در ادامه راه این شهدای عزیز استوار گرداند. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار