خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آق قلا:

شهید آیت الله رئیسی تربیت شده قرآن در مکتب امام و رهبری بود

سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو گفت: کار شهید رئیسی خدمت بود و در وعده خودش صادق بود .در مقابل ولی خدا همیشه تبعیت پذير بود هرگز با رفتارشان و گفتارشان کاری نکردند، ولی خدا ناراحت شود.
کد خبر: ۹۶۰۱۶۹۵
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷

شهید آیت الله رئیسی تربیت شده قرآن در مکتب امام و رهبری بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه آق قلا در مراس یادبود شهدای خدمت در جمع مردم شهید پرور روستای پیرواش علیا این شهرستان گفت: شهدای خدمت شهدای بزرگی هستند .آیت الله رئیسی تربیت شده قرآن در مکتب امام و رهبری بود .با تهمت هایی که در مناظرات به این شهید زدند اما صبور بود. فقط،رفتند گفتند من برای شما استغفار می کنم.

سرهنگ یعقوب مصطفی لو افزود: کار شهید رئیسی خدمت بود و در وعده خودش صادق بود .در مقابل ولی خدا همیشه تبعیت پذير بود هرگز با رفتارشان و گفتارشان کاری نکردند، ولی خدا ناراحت شود.بنابراین مقام عظمای ولایت علاوه برحمایت تمجید نیز ‌کردند.

فرمانده سپاه آق قلا از اقدامات ارزنده دولت رئیسی کاهش بیکاری، رشد محصولات پتروشيمی، فعالیت در حوزه آبی ،حضور بی واسطه بین مردم، ساده زیستی،پرکاری ،جوان گرايی، مردمی‌، فعال در حوزه سیاست خارجی وبین المللی، نام برد. او آرمان های انقلاب را با اقتدار در سازمان ملل معرفی کرد، قرآن ودین را به دنیا معرفی کرد.در دوره ریاست جمهوری او بدلیل هماهنگی نتیجه میدان و دیپلماسی اقتدار بود.

وی در پایان گفت:مردم برای تشییع خادم ملت سنگ تمام گذاشتند، راه شهید رئیسی حق است و ادامه راه او مرهون شرکت حداکثری در انتخابات و انتخاب خادمی دیگر همچون شهید رئیسی است تا راه او را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار