فسادستیزی از ویژگی‌های بارز شهید آیت الله رییسی بود+عکس

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس گفت: فسادستیزی، ولایت پذیری، مردمی بودن و اعتقاد واقعی به مردم از ویژگی های مهم آیت الله رئیسی بود که باعث شده مردم در این یک هفته یک حماسه جدیدی را خلق کنند.
کد خبر: ۹۶۰۱۶۹۷
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خواف، محسن زنگنه در آیین یادواره شهدای خدمت که در مسجد محمدرسول الله (ص) شهر خواف برگزار شد اظهار کرد: فساد ستیزی و خلقیات شخصی شهیدجمهور در حوزه مبارزه با فساد و دفاع از حقوق مردم از ویژگی های این شهید بزرگوار است.

وی افزود: فسادستیزی، اخلاص، ولایت پذیری، مردمی بودن و اعتماد و اعتقاد واقعی به مردم از ویژگی های مهم آیت الله رئیسی بود که باعث شده مردم در این یک هفته واقعا یک حماسه جدیدی را خلق کنند.

زنگنه مطرح کرد: واقعا به رغم همه مشکلات اقتصادی که ما در این چندساله درگیر آن هستیم و برخی البته به ارث از سیستم های گذشته و دولت های گذشته بوده اما مردم احساس کردن که این مرد بااخلاص، هستی خودش را برای مردم گذاشت و همین هم باعث شد که مردم عزیز ایران اینطوری قدرشناسی کنند.

وی بیان کرد: حقیقتا مردم بصیر ایران اسلامی قدرشناس هستند و خادم خود را می شناسند و حضور بی نظیری در مراسمات تشییع شهید جمهور و همراهان ایشان داشتند.

نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: مسیر انقلاب به برکت وجود رهبری حکیم و فرزانه انقلاب در حال طی شدن است و هیچ خللی در امور کشور به وجود نخواهد آمد.

خبرنگار/ ابراهیم بای

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار