تقدیر معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی از حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر شهدای خدمت

سید هادی طباطبایی معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی، از حضور باشکوه مردم شریف استان در تشییع پیکرهای مطهر شهدای خدمت، تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۶۰۱۷۰۱
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی ، در متن پیام تقدیر سید هادی طباطبایی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف خراسان‌رضوی؛ سلام و درود خدا بر شما حماسه آفرینان

با قلبی آکنده از احساس شکر و سپاس، از حضور با شکوه، حماسی و دل‌نشین مردم عزیز و ولایت‌مدار خراسان رضوی در مراسم تشییع و تدفین شهید والامقام خادم الرضا علیه السلام؛ آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی و سایر شهدای خدمت، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

شکوه حضور گسترده شما بیانگر عمق بصیرت و وابستگی خالصانه‌تان به ارزش‌های انقلاب اسلامی و میراث غنی شهادت است که همواره مایه مباهات و افتخار ایران اسلامی بوده است.
این حضور میلیونی نشان از همبستگی و وحدتی دارد که سرچشمه آن ایمان راسخ و علاقه به تداوم راه و رسالت شهدای گرانقدر ماست.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده های معظم شهدا، از خداوند متعال آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای رهبر فرزانه انقلاب و سایر خدمتگزاران نظام‌مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته و تداوم عزت و سربلندی ایران اسلامی و مردم شریف خراسان رضوی را در این برهه حساس از تاریخ انقلاب اسلامی، خواستارم.

در پایان، همچنین برخود لازم میدانم از زحمات و خدمات کلیه مسئولان محترم استانی و شهریِ دخیل در برنامه ریزی و هماهنگی های اجرائی این مراسم باشکوه، اعم از دستگاههای محترم امنیتی، انتظامی، خدماتی، امدادی و مدیریت شهری تقدیر و تشکر نمایم.

و من الله توفیق

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار