خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش:

شهید آگاهانه برای یاری حق در مقابل باطل می ایستد و شهادت شرافتمندانه ترین مرگ در برابر خداست / شهید رئیسی خادم واقعی انقلاب و مردم بود

حجت الاسلام رضایی گفت: شهید آیت الله رئیسی در همه ی صحنه ها در کنار مردم بودند و به معنای حقیقی خادم راستین انقلاب و مردم در همه ی پست های ماموریتی خود بودند و راز ماندگاری ایشان خدمت به مردم بود.
کد خبر: ۹۶۰۱۷۰۸
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰

شهید آگاهانه برای یاری حق در مقابل باطل می ایستد و شهادت شرافتمندانه ترین مرگ در برابر خداست / شهید رئیسی خادم واقعی انقلاب و مردم بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش در یادواره آبروی محله شهید فرامرز سید کابلی بمناسبت گرامیداشت سوم خرداد و فتح خرمشهر در جمع بسیجیان روستای میرزاپانگ گالیکش گفت : شهید آگاهانه و خالصانه ، حق را یاری می‏کند و روبروی باطل می ایستد ، جان خویش را به خطر می‏اندازد و به این دلیل است که شهادت را مرگ با عزت یا شرافتمندانه‏ترین مرگ دانسته ‏اند.

وی به حدیثی از پیامبر اشاره نمود و گفت : بالاتر از هر نیکى، نیکى دیگرى وجود دارد تا به شهادت در راه خدا رسد که برتر از آن چیزى متصور نیست.

رضایی در ادامه افزود : خرمشهر را خدا آزاد کرد ، این جمله تاریخی را امام (ره) بعد از پایان عملیات خرمشهر عنوان کرد زیرا امام پیروزی را از جانب خدا دانستند تا فراموش نشود همه چیز به کرم و لطف خداوند متعال بستگی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش در ادامه گفت: شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردمی و در همه ی صحنه در کنار مردم بودند و به معنای حقیقی خادم راستین انقلاب و مردم در همه ی پست های ماموریتی خود بودند و راز ماندگاری ایشان خدمت به مردم بود .

در پایان تجلیل از برادر شهید فرامرز سید کابلی در برنامه آبرو محله روستای میرزاپانگ بمناسبت گرامیداشت سوم خرداد توسط حجت الاسلام رضائی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گالیکش انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار