خبرهای داغ:

برگزاری مراسم سوگواری شهادت رئیس جمهور درناحیه هندیجان

مراسم سوگواری شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه درناحیه سپاه هندیجان باحضور بسیجیان ومسئولان برگزار شدوامام جمعه شهرستان تاکید بر ادامه خدمات رسانی شایسته به مردم شد و شهید آیت الله سید رئیسی مردمی و ولایتمدار بود.
کد خبر: ۹۶۰۱۷۱۰
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاري بسیج خوزستان، مراسم سوگواری شهادت رئیس جمهور جهادی و هیأت همراه در ناحیه هندیجان با از فرماندار، امام جمعه ، فرمانده ناحیه ، رییس شورای اسلامی ، فرمانده انتظامي، رئیس مخابرات ، پرسنل پاسدار و بسیجیان همراه با سخنرانی و مداحی و ایستگاه صلواتی برگزار گردید.

امام جمعه شهرستان هندیجان حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی اظهار داشت : شهید عزیزمان آیت الله سید ابراهیم رئیسی فردی مجاهد و خستگی ناپذیر و در تمام صحنه ها حضوری میدانی برای خدمت به کشور و مردم بود و شهید وزیر امور خارجه ، شهید آیت الله آل هاشم و دیگر بزرگواران شهید همراه شهید رئیس جمهور همگی در خط ولایت ورهبری و جهادی کار می کردند .

وی افزود: در تشییع شهدای خدمت مردم قدرشناس مراسم سوگواری باشکوهی داشتند و از تلاش این عزیزان راه خدا قدرشناس بودند و شهدای خدمت مزد تلاش و مجاهدت‌های خودشان را با شهادت از خداوند متعال گرفتند و سعادتمند شدند .

درادامه گزارش خبری، فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سرهنگ دوم پاسدار سیدجمال الدین علوی زاده از حضور مسئولان و بسیجیان و پرسنل پاسدار و معاونت های ناحیه در مراسم سوگواری شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه تشکر و عنوان نمود : راه شهدا مخصوصا شهدای خدمت ادامه دارد و مردم با حضورشان قدرشناس این شهدای بزرگوار هستند و ما هر چه داریم از ایثار شهدا هست ‌.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار