خبرهای داغ:
استاندار قزوین؛

شهید آیت اله رئیسی به جایگاه قدرت در کشور طهارت داد

شهید آیت اله رئیسی به جایگاه قدرت در کشور طهارت داد
استاندار قزوین در دیدار شورای فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: شهید آیت اله رئیسی به جایگاه قدرت در کشور طهارت داد.
کد خبر: ۹۶۰۱۷۳۱
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳

قزوین_ به گزارش بسیج، ظهر امروز شورای فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت شهادت رئیس جمهور شهید آیت اله رئیسی و همراهانش، با مدیریت اجرایی استان دیدار کردند.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در این دیدار ضمن عرض تسلیت شهادت شهدای خدمت بیان کرد: همه عزادار از دست دادن یک یار وفادار رهبری و مردم هستیم. همه صاحب این عزا بوده و متاسف و متاثر از اینکه یک ذخیره ارزشمند در نظام جمهوری اسلامی به شهادت رسید اما فرهنگ ما نسبت به مفهوم شهادت و آموزه های دینی ما، نگاه ها را نسبت به موضوع متفاوت تر از آن چیزی می کند که در ظاهر وجود دارد.

وی گفت: نگاه ما به مفهوم شهادت این است که شهدا زنده اند و در حرکت جامعه ما نقش آفرین هستند و به این انسان آکنده از خلوص و تعبد و یاران شهیدش نیز همین نگاه را داریم. شاید شأن همراهان رئیس جمهور بعدها بیشتر نمایان شود به ویژه شهید امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گرانقدری که در کنار تسلط و تخصصی که در حوزه فعالیت خود داشتند، دریایی از متانت و ادب بودند.

استاندار قزوین با اشاره به فراگیر شدن جمله«خدا منتخب ما را انتخاب کرد» در فضای مجازی و حقیقی در سطح جامعه اظهار کرد: خدا را شاکریم چرا که مسیر حرکت ملت ایران مسیری است که برگزیده های ملت هم انسان های لایق و تعالی یافته هستند. شاید به همین دلیل است که مقام معظم رهبری فرمودند؛ ما به قله ها نزدیکیم. اگر ظرفیت و شأن و جایگاه ایران اسلامی را بخواهیم در دنیا در این ایام مورد توجه قرار دهیم مناسب است که به عظمت مسائلی و مصائبی که در این ایام نسبتا کوتاه بر ملت ایران گذشته و مواجهه ای که ملت با این مصائب و مسائل داشته نگاهی داشته باشیم. 

اعلایی عنوان کرد: در دوسال گذشته اتفاقات مهمی همچون فاجعه جنایت در کرمان و به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان عزیز، سفارت سوریه، وعده صادق، اتفاق اخیر و مواجهه بی نظیر ملت در فقدان خدمتگزاران ملت بخشی از این حوادث و اتفاقات بوده، در حالی که همین خدمتگزاران در معرض انواع تهمت ها و تخریب ها بودند و این پویایی و زنده بودن ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران را می رساند که خار چشم دشمنان ما و محل امید دوستداران انقلاب و نظام اسلامی است.

وی افزود: در کنار تمام خصوصیات اخلاقی آیت اله رئیسی، یکی از موضوعات اساسی که از جمله خصلت های بارز رئیس جمهور شهیدمان بود، اخلاق مداری و تعهد به ولایت و از خود گذشتگی بود و همین خصوصیات است که منجربه رسیدن به این محبوبیت و مقبولیت شد.

استاندار قزوین در ادامه اضافه کرد: آیت اله شهید رئیسی، یک مقطعی را در تاریخ مدیریت فعلی کشور فراهم کرد که شاید بتوان این تاریخ را به مقاطع قبل و بعد از ریاست جمهوری وی تقسیم کرد. شهید آیت اله رئیسی به جایگاه قدرت در کشور طهارت داد و طبیعی است که هرکسی که از این پس بخواهد وارد این عرصه شود چنانچه اصرار بر نفسانیت داشته باشد با تبلور شفافیت و موقعیتی که آیت اله رئیسی بر فضای کشور ایجاد کردند، مشخص می شود.

وی گفت: آیت اله شهید رئیسی یک حقوقدان بود اما سوابق و داشته های تجربی خود را فریاد نمی زد، سخت کوش بود و هرگز آن را عنوان نکرد. بیان این شهید عزیز نسبت به گذشتگان بسیار متواضعانه و متفاوت بود و قطعا آینده متاثر از شرایط آیت اله رئیسی خواهد بود و قطعا ملت عزیز ایران نیز در آینده، این فضا را عطرآگین به عطر خدمتگزاران صادق خود خواهند کرد. 

اعلایی در پایان گفت: یکی از مواردی که باید از آن درس گرفت این است که مشابه امیرعبداللهیان، مالک رحمتی و دیگر شهدا در کشور ما فراوان هستند و همین امر موجب شکست ناپذیری نظام جمهوری اسلامی ایران می شود. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار