خادم‌الرضا شهید رئیسی؛ رئیس جمهوری بود که دغدغه خدمت به مردم را داشت

ریس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خلیل آباد گفت: شهید آیت‌الله رئیسی خدمتگزار مردم بود و دغدغه خدمت به مردم را داشت.
کد خبر: ۹۶۰۱۷۳۵
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد، حجت اسلام علوی مقدم در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت و سوم خرداد در مسجد جامع شهرستان خلیل آباد بیان کرد: خستگی‌ناپذیر بودن از ویژگی‌های خاص رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی بود.

وی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا افزود: سیدالشهدای خدمت آیت‌الله شهید رئیسی یک عمر مجاهدت و خدمت به کشور داشتند که اخلاص، پاک دستی، دلسوزی، اعتقاد به مردم و از همه مهمتر خستگی ناپذیری ویژگی خاص این شهید والامقام است.

ریس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خلیل آباد ادامه داد: خدمات بزرگ رئیس جمهور شهیدمان را نباید فراموش کرد در شرایطی سخت دولت را به دست گرفت ولی با تلاش و پشتکار به فرموده مقام معظم رهبری امید را به کشور بازگرداند. 

وی تصریح کرد: خادم‌الرضا شهید رئیسی با تلاش، مجاهدت و اخلاص تمام عمر مبارک خود را وقف خدمت به مردم کرده بود. 

علوی مقدم تأکید کرد: همواره هدف بدخواهان کشور ضربه و تخریب پایگاه مردمی نظام است و البته مردم هوشیار هستند و در طول تاریخ با حضور به هنگام و قدرتمند خود در همه عرصه‌ها این را اثبات کردند.

وی اعلام کرد: گوهر نایاب و کم‌یابی را از دست داده‌ایم کسی که کشور را روز به‌روز قدرتمندتر و در راستای حل مشکلات فعالیت می‌کرد.

علوی مقدم مطرح کرد: خداوند این چنین تقدیر کرد که خادم مردم از بین ملت برود و بدانیم که به مقام‌ شهادت رسیدن خاص اولیاءالله است و شهید طهارت محض و مشتری او خداست. 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار