در مال خلیفه برگزار شد؛

آیین بزرگداشت خادم الرضا علیه السلام و خادم ملت

مراسم عزاداری خادم الرضا علیه السلام و خادم ملت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش در حسینیه امام حسن مجتبی علیه السلام مال خلیفه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۱۷۴۳
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام‌ تقوی زاده، با تبریک و تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان گفت: به تعبیر حضرت زهرا سلام الله علیها اگر کسی بهترین و خالص‌ترین عبادات خود را به سوی خداوند متعال بفرستد، خداوند متعال نیز بهترین مصلحت را برای او مقدر می‌سازد.

وی، ادامه داد: رئیس‌جمهور قطعاً در طول زندگی خود بهترین و خالصانه‌ترین عبادات خود را تقدیم ذات کبریایی حق کردند و خداوند بهترین‌ها را برایش رقم زد و چه چیزی بالاتر از آنکه انسان در راه خدا وخدمت به خلق خدا به شهادت برسد.

حجت الاسلام‌ تقوی زاده، اظهار داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی شهید رئیسی خستگی نمی‌شناخت و همواره در حال تلاش و خدمت به مردم بود.

وی، بیان کرد: خداوند متعال دانشمند بودن را بهترین فضیلت و برترین معیار برای شناخته مؤمنین بیان می‌کند و خداوند به آنهایی که علم داده است برتری و درجاتی نیز داده است لذا یک معیار برای شناخت انسان‌ها (مؤمنان) برتر، دانشمند بودن است.

کارشناس مسایل مذهبی، ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در پیام تسلیت خود ۲۲ ویژگی را برای سید دل‌ها و سید الشهدای خدمت، خادم الرضا علیه السلام بیان می‌کنند به عالم بودن شهید رئیسی نیز اشاره می‌فرماید. وی، ویژگی دیگر مؤمن از دیدگاه قرآن را جهاد در راه خدا عنوان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب نیز تعبیر مجاهد را برای شهید خدمت حضرت آیت الله دکتر رییسی به کار بردند.

 حجت الاسلام‌ تقوی زاده، اظهار داشت: زمانی که دشمنان و معاندین به قرآن توهین کردند با وجود سکوت همه در برابر اهانت به مقدسات و اعتقادات ۲ میلیارد مسلمان، آیت الله رئیسی وقتی در سازمان ملل حضور یافت و اولین سخن ایشان در آنجا و در چشم همه در رابطه با قرآن بود، امروز ما نعمتی والا و بسیار ارزشمند به نام نعمت ولایت و رهبری داریم، گفت: یکی از ویژگی‌های بارز آیت الله رئیسی ولایت مداری و ولایت پذیری ایشان بود.

وی، در خاتمه به انتخابات ریاست جمهوری در تیرماه اشاره کرد و گفت: همه مردم را به حضور در انتخابات هشتم تیر ماه دعوت کرد و از مردم خواست حضوری پرشور در پای صندوق‌های رأی داشته باشند و فردی را انتخاب کنند که ملاک‌ها و معیارهای انقلابی و شاخصه‌های آقای رئیسی را داشته باشند.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان فلارد، با تبریک و تسلیت شهادت خادم الرضا علیه السلام رئیس جمهور مردمی و پرتلاش حضرت آیت الله دکتر سید ایراهیم رئیسی، گفت: اقامه نماز مغرب وعشا،تلاوت کلام نورانی وحی، سرود جمهوری اسلامی،خیرمقدم گویی،سخنرانی، مداحی و ذکر مصیبت ،سینه زنی و پذیرای از برنامه های شهادت رئیس جمهور شهید ویاران شهیدش بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار