خبرهای داغ:
توکلی خبر داد

برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی مزین به نام «شهیدجمهور» در نهاوند

همدان-سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند از برگزاری اردوی جهادی در مناطق روستایی محروم و کم برخوردار این شهرستان مزین به نام شهید جمهور آیت‌الله رئیسی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۱۷۴۸
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن توکلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ادامه راه سیّد محرومان و خدمات‌رسانی رایگان به مناطق روستایی محروم و کم‌برخوردار اردوی جهادی دامپزشکی در مناطق روستایی محروم و کم برخوردار شهرستان مزین به نام شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و همراهان مخلص ایشان از امروز به مدت دو روز برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از سیاست‌های اصلی اداره کل دامپزشکی استان بحث توزیع عادلانه خدمات بهداشتی در دوره افتاده‌ترین و محردم‌ترین نقاط است که با تشکیل اکیپ متشکل از دامپزشکان و کارشناسان دامپزشکی به‌مدت دو روز در مناطق روستایی محروم و کم‌برخوردار اقدام به خدمات‌رسانی جهادی خواهند شد.

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند با اشاره به رایگان بودن این خدمات‌رسانی‌ها، تصریح کرد: در این اردوی جهادی اکیپ‌های دامپزشکی اقدام به ویزیت و معاینه، ضدعفونی و سمپاشی بدن دام و اماکن دامی، واکسیناسیون علیه بیماری‌های دامی و آموزش دامداران خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار