مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

تشییع شهدای خدمت نشانگر پیوند عمیق بین مردم و مسئولان بود

تبریز - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: حضور پرشکوه مردم و اظهار ارادت آن ها به خادمان مخلص، انقلابی و تلاشگر دهان همه رسانه های دنیا را بست و نشان داد که پیوند عمیقی بین مردم و مسئولان وجود دارد.
کد خبر: ۹۶۰۱۷۵۲
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در آیین بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی و همراهانشدر مرند افزود: مردم ایران را عاشق ولایت دانست و ادامه داد: عشق به شهادت در خون ملت ما جاری است و همین امر موجب شده است که نظام مقدس جمهوری اسلامی با صلابت به راه خود ادامه دهد.
 
وی در خصوص ویژگی های مسئول جهادگر و انقلابی اظهار داشت: هر مسئولی در هر جایگاهی باید مجاهد در راه اسلام و خدا باشد و این مجاهدت در زمان های مختلف معانی متفاوتی دارد.
 
حجت الاسلام سرایی ایستادگی ادامه داد: جهاد امروز باید جهاد تیین و بیان توانمندی ها و موفقیت های نظامخ مقدس جمهوری اسلامی باشد تا مردم امیدوار به آینده پیش رو باشند.
تشییع شهدای خدمت نشانگر پیوند عمیق بین مردم و مسئولان بود
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در مقابل دشمنان را یکی دیگر از ویژگی های مسئول مجاهد عنوان و خاطرنشان کرد: ایستادگی در مقابل دشمنان و کمک به جبهه مقاومت از بارزترین ویژگی های شهید آیت الله رئیسی و  وزیر امور خارجه شهید امیرعبدالهیان بود که موجب شد در یاد و خاطره ملت ماندگار شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار