پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده/ انتخاب رئیس جمهور انقلابی مستلزم جهاد تبیین است

امام جمعه موقت کاشمر گفت: به فرموده شهید رئیسی، نظم کهنه لیبرال کنار زده شده و امروز جهاد تبین از مهمترین وظایف همه ماست تا رئیس جمهور انقلابی توسط مردم انتخاب شود.
کد خبر: ۹۶۰۱۷۷۵
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده/ انتخاب رئیس جمهور انقلابی مستلزم جهاد تبیین است

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر؛ حجت‌الاسلام علی محمدی در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، سید الشهدای خدمت و یاران شهیدش که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر و بسیجیان در نمازخانه این ناحیه برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت شهید رئیسی، متکی به اخلاق مداری و همراه با اخلاص بود.

وی افزود: شهید رئیسی مظلوم و پیرو شهید بهشتی بود و در محضرشان شاگردی کرد و خصوصیت انقلابی شهید بسیار مهم است و همان اخلاقیات شهید بهشتی را داشتند.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم در شرایطی به دست شهید رییسی رسید که با مشکلات عدیده‌ایی مواجه بود؛ خزانه خالی، حقوق عقب افتاده کارمندان دولت، کارگرهای بیکار شده در نتیجه تعطیلی تعداد زیادی از کارخانجات، از دست دادن حدود

۷۰۰ نفر از هموطنان‌مان در روز به علت کرونا و غیره از جمله این مشکلات عدیده بود که با توکل به خدا و همراه با تیم جهادی وارد میدان شد.

 محمدی با اشاره به صحبت‌های آیت‌الله ری شهری در مورد مدیریت قرآنی ادامه داد: شرح صدر و خویشتن‌ داری از دیگر ویژگی‌های برجسته شهید رئیسی بود که از ویژگی‌های مدیریت قرآنی است.

وی با بیان اینکه علم بدون عمل فایدن ندارد اعلام کرد: محوریت معنوی بسیار خوب در شهید رئیسی درخشید و مدیریتش بر محور سخت کوشی، تدبیر و عقلانیت بود و دنیا طلبی در مرام شهید نبود و با تلاش خستگی ناپذیری که داشت و با در میدان بودن به مردم امید می‌داد و شدیدا امام رضایی بود.

امام جمعه موقت کاشمر بیان کرد: مدیریت تراز انقلاب مدیریت شهید رئیسی بود و وظیفه داریم در انتخابات آینده که زمان زیادی هم باقی نمانده فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم که راه شهید رئیسی و مدیریت شهید بزرگوار ما را ادامه دهد.

وی ضمن تأکید بر شکرگزاری نعمت ولایت گفت: جهاد تبین از مهمترین وظایف ما در شرایط کنونی است تا رئیس جمهور انقلابی انتخاب شود. به فرموده شهید رئیسی، نظم کهنه لیبرال کنار زده شده است و پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده است و امروز وظیفه داریم راه سید الشهدای خدمت، سید محرومان و راه دیگر شهدای خدمت کشورمان را که سرباز ولایت بودند ادامه دهیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار