در مراسم شهر چلیچه برگزار شد؛

شهادت خادم الرضا علیه السلام مزد خدمتگزاری خالصانه است

 مراسم گرامیداشت شهدای راه خدمت آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش،به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت نجمه سلام الله علیها با حضور آحاد مردم در شهر چلیچه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۱۷۹۶
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛دکتر مجتبی نوروزی، با تبریک و تسلیت شهادت رییس جمهور و هیئت همراه به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده‌های گرامی و داغدار آنها، از درگاه خداوند منان رحمت واسعه برای شهدای خدمت و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت کرد.

 استاد دانشگاه، با اشاره به اینکه شهادت خادم الرضا علیه السلام مزد خدمتگزاری خالصانه او است،بیان کرد: از دست دادن چنین شخصیت‌هایی حیف است هر چند مزد خدمتگزاری به مردم را با شهادتی جهادگونه گرفت. رئیس‌جمهور دولت سیزدهم راه روشن و شفاف خدمت و خدمتگزاری را در مسیر آینده ریاست جمهوری قرار داد و هر کسی در ادامه راه بیاید باید این مسیر را طی کند.

وی ادامه داد:به طور یقین مردم ایران اسلامی با تجربه داشتن چنین رئیس جمهور مردمی، ولایتمدار و جهادی، انتظارات بسیاری از رئیس جمهور بعدی کشور خواهند داشت و امیدواریم که همه ما به عنوان خدمتگزاران ملت بتوانیم همچون آیت‌الله رئیسی با روحیه جهادی به مردم خدمت کنیم.

نوروزی در پایان تصریح کرد:ولایتمداری، کار جهادی و خالصانه، شوق خدمت، تواضع و فروتنی و داشتن نگاه انقلابی از ویژگی‌های بارز آن سید عزیز و عالم وارسته بود و در نهایت شهادت در راه خدمت در شب ولادت حضرت رضا(علیه السلام)، پاداش نیّات صادقانه و تلاش‌های شبانه‌روزی او برای خدمتگزاری شد.

شایان ذکر است: حجت‌الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند که به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار