خبرهای داغ:

خون شهید رئیسی و همراهان انقلابیش باعث استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران شد

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: با شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش، این انقلاب باعظمت و شکوهی متفاوت‌تر از گذشته به مسیر خود ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۹۶۰۱۸۰۸
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، محمد نبی‌احمدی رئیس دانشگاه رازی در مراسم ختم و گرامیداشت شهادت رئیس جمهور و همراهان انقلابیش، اظهار کرد: خدمت مخلصانه و جاهدانه به طول دوره نیست؛ برای نمونه شهید رجایی فقط ۲۸ روز رئیس جمهور بود ولی همچنان نام و راه او بر سر زبان‌هاست و همه می‌گویند راه رجایی بسته نیست و ادامه دارد، شهید آیت‌الله رئیسی یک دوره کامل رئیس جمهور نبوده، اما دیدیم که چقدر خلوص و مجاهدت او باعث تاثیر‌گذاری شد.وی افزود: این انقلاب یک هسته سخت و بنیان محکمی دارد؛ به گذشته اگر نگاه کنیم شهید مطهری در ۱۳۵۸ به شهادت رسید، این انقلاب با عظمت به راهش ادامه داد. همچنین آیت‌الله بهشتی در ۸ تیر به شهادت رسید و دو ماه بعد رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر در آن زمان به شهادت رسیدند؛ اما این انقلاب باشکوه‌تر به مسیر خودش ادامه داد. در آن زمان، نه در این زمان که الحمدالله درخت این انقلاب پهناور و گسترده‌تر شده و سایه‌اش را روی سر همه مستضعفان جهان گسترانیده است. ما یقین داریم که با شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش این انقلاب، باعظمت و شکوهی متفاوت‌تر از گذشته به مسیر خود ادامه خواهد داد.
 
حجت‌الاسلام محرابی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمانشاه نیز در ادامه، خاطرنشان کرد: تاریخ بشریت، تاریخ اسلام و انقلاب نشان داده که برای اینکه حق، انسانیت و عدالت در جامعه بشری تحقق یابد، چاره‌ای نیست جز اینکه انسان‌های والا و الهی در این مسیر به شهادت برسند و در این مسیر ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی داشته باشند.محرابی ادامه داد: ایمان داشتن به شعار نیست؛ خداوند می‌فرماید؛ آیا مردم فکر می کننداگر بگویند ما ایمان آورديم دیگر آزمایش نمی‌شوند؟
وی تصریح کرد: تاریخ انقلاب نشان داده که هر عزیز الهی که در زمان زنده بودن تأثيرات مثبتی داشته است؛ بعد از رفتن و شهادت هم برکاتی داشته است. مانند حاج قاسم سلیمانی عزیز که هم بودنش برکات داشت و هم شهادتش که سبب استحکام نظام اسلامی و تقویت جبهه حق شد. هیچ کس باور نمی‌کرد، روزی برسد که در اثر استقامت شما و مردم بزرگ ایران که ندای حق خواهی و مبازره با ظلم در دانشگاه‌های آمریکا و کشورهای اروپایی بلند شود؛ این‌ها از برکات خون شهدایی است که برای نظام جمهوری اسلامی‌ در عرصه‌های مختلف ریخته شده است. محرابی گفت: اکنون در عرصه خدمت ما شاهد آن بودیم که انسا‌ن‌هایی والا خود و جانشان را نثار خدمت به وطن، کشور و ملت کردند. رئیس شهید جمهور و همراهانش صفاتی مانند بسیار مردم‌دوست، عاشق خدمت به مردم و نظام، پاک و پاکدست، امین مردم، انقلابی، مبارز و مجاهد و در آخر سرباز رهبر و ولایت‌مدار بودند.وی در پایان ضمن تسلیت این واقعه ناگوار، بیان کرد: ان‌شاءالله برکات این جان‌فدایی‌های این شهدای عزیز به زودی در کشور و جبهه حق نمایان می‌شود.گفتنی است، در این مراسم دانشجویان با نوشتن شعارهایی از کارهایی که رئیس جمهورش شهید در طی این مدت انجام داده بود، قدردانی کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار