سرهنگ ساکی خبر داد

دستگیری قاتل فراری کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری قاتل فراری کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع قتل با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۱۸۲۷
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احمد ساکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به چاقوکشی در مرکز شهر ملایر، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد دو نفر جوان با مالک یک واحد صنفی( فست فودی) درگیر می‌شوند که در اثر این درگیری، مالک واحد صنفی، دو نفر جوان مذکور را به وسیله چاقو به شدت مجروح کرده و متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: افراد مجروح بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شوند و متاسفانه با وجود تلاش کادر درمان یکی از آنان که ۲۳ ساله بوده فوت می‌کند و فرد دیگر در حال حاضر بستری و وضعیت وی رضایت‌بخش است.

وی تصریح کرد: با تشکیل چندین اکیپ از ماموران دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت که با انجام اقدامات و تحقیقات به عمل آمده و بکارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی سرانجام مخفیگاه قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم ۲۶ ساله دستگیر شد.

ساکی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده علت ارتکاب به قتل را ایجاد مزاحمت از سوی مقتول و همراهانش بیان داشت، افزود: نامبرده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد و تحقیقات پلیس در رابطه با علت وقوع این حادثه ادامه دارد و نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد.

* دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق و کشف 5 فقره سرقت در ملایر

وی در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری سارق حرفه ای سیم برق و کشف ۵ فقره سرقت سیم و کابل برق با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح حوزه کلانتری ۱۲ شهرستان ملایر بررسی موضوع در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر اظهار داشت: ماموران پس از چندین روز تلاش شبانه روزی و بکارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی سرانجام در این ارتباط یک نفر متهم سابقه دار را شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی متهم را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند که در بازجویی های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد.

ساکی با بیان اینکه ماموران در ادامه خریدار اموال سرقتی را نیز شناسایی و وی را نیز دستگیر کردند، افزود: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار