همزمان با هفته مقاومت وپیروزی برگزارشد؛

عیادت از پیرغلام حسینی و یادگار سالهای دفاع مقدس در شهرکرد

همزمان با هفته مقاومت و پیروزی،با استاد علیمحمدی پیرغلام اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و یادگار سالهای دفاع مقدس در شهرکرد دیدار شد.
کد خبر: ۹۶۰۱۸۳۲
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از چهارمحال و بختیاری؛ استاد ارجمند دکتر حاج عبدالله علیمحمدی، یادگار سالهای دفاع مقدس، فعالین فرهنگی،هیئات مذهبی و از اساتید دانشگاه، که همزمان با هفته مقاومت و پیروزی و ایام فتح خرمشهر به همت نمایندگی بنیاد دِعبل خزاعی و کانون مداحان استان چهارمحال و بختیاری از این پیشکسوت عرصه فرهنگی و جهاد و شهادت تفقد و عیادت شد.

استاد علیمحمدی، پیرغلام و پیشکسوت مجالس که بیش از دو سال بستری شده، در این دیدار با گرامیداشت فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس، شهادت سید محرومان، مجاهد ميدان خدمت به مردم، خادم الرضا عليه‌ السلام، رییس جمهور مردمی، حضرت آيت‌الله دکتر سيد ابراهيم رئيسي و همراهان شهیدش را تبریک و تسلیت گفت و به بیان خاطراتی از عرصه های فرهنگی، جهادتبیین و سالهای دفاع مقدس پرداخت.

شایان ذکراست:در عیادت این پیرغلام حسینی، نماینده بنیاد دعبل، مسئول کانون مداحان استان و جمعی از فعالین فرهنگی و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار