خبرهای داغ:
امام جمعه آق قلا:

مکتب خدمت از سوی شهید رئیسی به یادگار ماند

حجت الاسلام سیدابوالفضل حسینی گفت:شهید رئیسی‌مکتب خدمت را به یادگار گذاشت همچنان که رهبری در دیدار با سران کشور هایی که برای عرض تسیلت آمدند تاکید کردند که وظیفه ی همه خدمت هست و این سنگر هیچ وقت خالی نمی ماند.
کد خبر: ۹۶۰۱۸۳۸
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵

مکتب خدمت از سوی شهید رئیسی به یادگار ماند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام سیدابوالفضل حسینی امام جمعه شهرستان آق قلا در جمع کارکنان سپاه شهرستان آق قلا ضمن عرض تسلیت ایام به مناسبت شهادت رییس جمهور محبوب و دکتر امیر عبداللهیان و تیم همراه گفت: خیر الناس من ینفع الناس بهترین مردم کسی هست که برای مردم خیر و نفع برساند"شهید آیت الله رییسی مصداق این روایت پیامبر هست همچنانی که شهید سلیمانی بعد از خود مکتب مقاومت را برجای گذاشت .

حجت الاسلام حسینی افزود: شهید رئیسی‌ نیز مکتب خدمت به مردم را به یادگار گذاشت همچنان که رهبری در دیدار با سران کشور های که برای عرض تسیلت خدمت رهبری آمدند نیز تاکید کردند که وظیفه ی همه خدمت هست و این سنگر هیچ وقت خالی نمی ماند و این از اقتدار جمهوری اسلامی هست که در روز تشییع ریس جمهور همزمان افتتاحیه ی خبرگان برگزار می شود و ریاست آن هم تعیین می‌شود. 

وی در ادامه به مسئله ی انتخابات اشاره کردند و گفت: همه ی ما در برابر کشور و نظام وظیفه داریم ، بهترین و بزرگترین اقدامی که در حیات سیاسی خود انجام دادم رای دادن به کسی بود که شهید شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار