خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

شهادت، بالاترین منصب جهان و پاداش خدمت شهید رئیسی بود

شهادت، بالاترین منصب جهان و پاداش خدمت شهید رئیسی بود
حجت‌الاسلام نعمتی عنوان کرد: شهید جمهور رئیسی با خدمات بی منتش توجه خداوند را جلب و بهترین منصب جهان یعنی شهادت را نصیب خود کرد.
کد خبر: ۹۶۰۱۸۴۷
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید نعمتی، کارشناس سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در جمع پایوران این ناحیه، ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانش، به بیان نکاتی در باب این فقدان پرداخت و گفت: متاسفانه در هفته گذشته سه تن از شخصیت های تأثیرگذار و مهم جمهوری اسلامی را از دست دادیم که هرکدام شخصیت های مهمی در حیطه کاری خود بودند.

وی گفت: بعد از انقلاب بالاترین رأی در خبرگان رهبری متعلق به آیت الله آل هاشم بوده است. وی شخصیت برجسته و تاثیر گذاری در منطقه آذربایجان و شهر تبریز بود.

کارشناس سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین ادامه داد: شهید امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه کشور، با ایجاد رابطه با عربستان و کنترل حاشیه خلیج فارس و آفریقا که حیاط خلوت اروپا و آمریکا است، گام های مهم و حساب شده ای در عرصه دیپلماسی برداشت که برکات زیادی در حوزه سیاسی برای کشور در پی داشت.

حجت الاسلام نعمتی عنوان کرد:شهید جمهور آیت الله رییسی هرچند در کشور خودش، گاهی حتی از کسانی که منتخب آنها بود هم شعارهای منفی دریافت می کرد، اما هیچ یک از قدر ناشناسی های این عده، باعث نشد تا از تلاش و خدمت شبانه روزی دست بردارد. ایشان با خدماتش توجه خداوند را به خود جلب کرد.

وی بیان کرد: در هنگام شهادت مالک اشتر حضرت علی(ع) فرمودند؛ رحمت خدا برمالک، جهانی در سوگ تو ماتم گرفت که مهره مهم و تاثیرگذاری را از دست داد و جهانی در غم از دست دادن تو خوشحال شد. معاویه در واکنش به این فقدان گفت: علی را دو بازو بود، یکی عمار که در صفین زدیم و دیگری مالک را در راه مصر. در نهج البلاغه، حضرت علی(ع) ویژگی های شخصیتی مالک اشتر را بیان می کند؛ شخصیتی ثابت، نفوذ ناپذیر، عزتمند.

کارشناس سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین با اشاره به رویکرد حاج قاسم اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی، با دیپلماسی میدانی از غرب تا شرق را پوشش داده بود، ۳۰ میلیون شیعه در آفریقا، ۸۰ میلیون شیعه در هندوستان و غیره، یک رابطه منطقه ای و جهانی را ایجاد کرده بود.

حجت الاسلام نعمتی در پایان یادآور شد: اگر ما نتوانیم نقش خود را در برابر ولی امر درست ایفا کنیم، دشمن از نقطه قوت ما وارد عمل می‌شود و آن را تبدیل به نقطه ضعف می کند لذا مراقب انحرافات فکری و دینی باشیم که بسیار خطرناک است.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار