۱۰۰میلیارد تومان مشکل آب شرب رومشکان را حل می‌کند

استاندار لرستان گفت: شرکت آب و فاضلاب استان با تامین اعتبار ۱۰۰میلیارد تومان مشکل آب شرب رومشکان حل خواهد کرد.
کد خبر: ۹۶۰۱۸۷۲
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، ابوطالب شفقت در حاشیه شورای اداری رومشکان اظهار کرد: با توجه به استعداد بالای کشاورزی این منطقه تامین آب مهمترین دغدغه مردم رومشکان است.

 

وی افزود: پیشنهاداتی برای پمپاژ آب رودخانه سیمره و جابجایی سهم‌بری سد سیمره و معشوره شد که باید از طریق مکاتبه با وزیر محترم نیرو پیگیر شویم.

 

استاندار لرستان گفت: جاده ترانزیتی که استان خوزستان را به کرمانشاه متصل می‌کند پرتردد است که باید برای ساماندهی و تعریض آن از طریق شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تامین اعتبار شود.

 

وی تصریح کرد: حریم جاده‌ها در این منطقه به‌گونه‌ای است که زمین‌های کشاورزی منطقه را از بین می‌برد و باید مطالعات جدید انجام و تجدید نظر شود.

 

شفقت آب آشامیدنی را از دیگر مشکلات مهم شهرستان کوهدشت عنوان کرد و گفت: برای تامین آب آشامیدنی اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان نیاز است که شرکت آب و فاضلاب استان قول مساعد داد که این مشکل را مرتفع کند.

 

وی به تپه‌های باستانی داخل شهر چغابل اشاره کرد و افزود: طی پروتکلی با ایجاد تفاهم بین شهرداری و میراث فرهنگی این دو تپه تاریخی در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار