سه بخش شهرستان کوهدشت در بن بست ارتباطی قرار دارد

فرماندار کوهدشت گفت: سه بخش کوهدشت شمالی، طرهان و کونانی این شهرستان در بن‌بست ارتباطی قرار گرفته که باید برای برون رفت آن‌ها از وضعیت موجود اقدام جدی شود.
کد خبر: ۹۶۰۱۸۸۲
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد مرادی کفراج، امروز در جلسه شورای اداری کوهدشت که با حضور ابوطالب شفقت استاندار لرستان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان در محل فرمانداری کوهدشت برگزار شد، اظهار کرد: بخش کوهدشت شمالی باید به هلیلان ایلام وصل شود که در این صورت منطقه منحصر به‌فرد گردشگری تنگه شیرز از بن بست خارج خواهد شد.

 

وی ادامه داد: مقدمات این مهم در حال پیگیری بوده و اقدامات لازم برای ایجاد پاسگاه و تامین امنیت منطقه نیز با هماهنگی استان ایلام صورت گرفته است.

 

فرماندار کوهدشت با بیان اینکه بخش طرهان نیز در بن بست قرار دارد، عنوان کرد: با احداث یک پل در این منطقه علاوه بر خروج از بن‌بست، مسیر اربعین از جاده سیمره تغییر خواهد کرد و تصادفات کنونی کاهش می‌یابد.

 

مرادی کفراج با اشاره به اینکه تنگ‌سیاب بخش کونانی نیز یه عنوان بزرگترین انارستان متمرکز کشور در بن بست است، گفت: برای این انارستان از سمت سیمره به سیروان ارتباط خوبی ندارد بنابراین باید احداث سه پل جاده ای برای این بخش ها در دستور کار قرار گیرد.

 

فرماندار گفت: با احداث جاده کونانی به سیروان و جاده طرهان، دو مسیر جایگزین برای سیمره خواهیم داشت.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار